خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری اعضای باند سارقان مغازه به ارزش 600 میلیون ریال در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۴۱۸۹
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار عبدالرضا آقاخانی در رابطه با این خبر عنوان کرد: در پی سرقت‌های متعدد مغازه در سطح شهر مقدس قم موجب شد تا دستگیری سارقان و مهار این گونه از سرقت‌ها با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گیرد.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد خانمی به هویت معلوم تعدادی چادر زنانه را در منزلش مخفی کرده و احتمال سرقتی بودن آن متصور است، بنابراین با توجه به وقوع سرقت اخیر مغازه چادر فروشی به ارزش تقریبی ۶۰۰ میلیون ریال، بلافاصله ماموران با هماهنگی مقام قضائی نامبرده را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی دستگیر کردند.

سردار آقاخانی ادامه داد: تعداد ۳۰۷ ثوب چادر زنانه و ۳۰ ثوب شال توسط ماموران کشف و مالباخته موصوف در این زمینه نیز شناسایی شد.

وی اضافه کرد: در تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی استان، ۶ نفر از اعضای این باند که همگی سابقه دار بودند، شناسایی و ۳ نفر از متهمان در این رابطه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان اموال مسروقه‌ای شامل ۵ دستگاه کولر گازی،۵ دستگاه برقی،۵ دستگاه چرخ گوشت،۲ دستگاه تلویزیون،۲ دستگاه چرخ خیاطی و یک دستگاه خودرو پراید مسروقه کشف شد.

سردار آقاخانی افزود: تحقیقات پیرامون دستگیری دیگر اعضای این باند و کشف سایر سرقت‌های احتمالی آنان همچنان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان ادامه دارد.
ارسال نظرات