خبرهای داغ:
فرمانده تیپ 45 نیروی مخصوص واکنش سریع ارتش گفت: جابه‌جایی‌ سیل زدگان از 54روستایی که در حاشیه رودخانه دز قرار دارندانجام شده و 2000خانوار از منطقه شعیبیه به اردوگاه‌های گوریه و روستای بنی کاظم منتقل شدند.
کد خبر: ۹۱۲۴۲۳۸
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۳

سرهنگ سید حمید عباس‌نژاد، فرمانده تیپ 45 نیروی مخصوص واکنش سریع ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در شوشتر، اظهار کرد: در پی بحران سیل که در منطقه شعیبیه شهرستان شوشتر به وقوع پیوست به فراخوان مقام معظم رهبری و نیروهای مسلح از 5فروردین 98، تیپ45 با حداکثر امکانات، تجهیزات و نفرات در منطقه حاضر شدند و امیدواریم بتوانیم این سیل ویرانگر را کنترل کنیم.

وی افزود: از تاریخ حضور ما تا به الآن 3000مورد جابه‌جایی توسط کارکنان ما و با استفاده از خودروها و تجهیزاتی از جمله قایق‌ها که در اختیارشان بوده صورت گرفته است؛ این جابه‌جایی‌ها از 54روستایی که در حاشیه رودخانه دز قرار داشتند بوده است و 2000خانوار را از منطقه شعیبیه منتقل کرده‌ و در کمپ‌های گوریه و روستای بنی کاظم مستقر کرده‌اند.

فرمانده تیپ 45 نیروی مخصوص واکنش سریع ارتش در پایان گفت: ضمن تمامی این اقدامات، پست‌های امدادی توسط گروه‌های بهداشت و درمان ما در کمپ‌ها ایجاد شده که تا به امروز نزدیک به 2هزار نفر را ویزیت کرده و اوضاع به یاری خداوند تحت کنترل است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها