کمک های اهدایی بسیج ورزشکاران استانها به مناطق سیل زده

مسئول بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: با همکاری بسیج ورزشکاران کشور کمکهای اهدایی بسیج ورزشکاران استانها به مناطق سیل زده منتقل شد و گروههای جهادی هم جهت بازسازی این مناطق اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۲۴۲۳۹
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان سرگرد  سعید داوودی، مسئول بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، با اعلام این خبر اظهار داشت: با همکاری بسیج ورزشکاران کشور تعداد 50 ماشین آفرود جهت اعزام به مناطق سیل زده استان ، به جمعیت هلال احمر لرستان تحویل داده شد.

 

 

 

وی افزود: محموله های اهدایی استان های اصفهان، قم، زنجان و سمنان توسط ادارات ورزش و بسیج ورزشکاران این استانها به اداره کل ورزش لرستان تحویل و روانه مناطق سیل زده شد.

 

 

 

سرگرد داوودی اضافه کرد: یک آشپزخانه صحرایی در شهر معمولان راه اندازی شده و کلیه اقلام آن توسط ورزشکاران و خیرین مردمی جمع آوری شده  و روزانه 4 هزار و 500 وعده غذایی گرم به مردم سیل زده تحویل داده می شود.

 

 

 

مسئول بسیج ورزشکاران سپاه لرستان اظهار داشت: شرکت نخبگان ورزشی با همکاری اداره کل ورزش و جمعیت هلال احمر لرستان جهت بازسازی مناطق سیل زده ، به این مناطق اعزام شده اند.

 

 

 

وی با بیان اینکه محموله های اهدایی سایر استانها از جمله محموله های غذایی استان اصفهان هم در راه است گفت: این محموله ها با همکاری ادارات، فرمانداری و سپاه استان به مناطق سیل زده منتقل می شوند.

 

 

 

سرگرد داوودی ادامه داد: نیروهای جهادی از طریق بسیج ورزشکاران شهرستانها و همچنین گروههای جهادی بسیج ورزشکاران سایر استانها جهت بازسازی مناطق سیل زده به این مناطق اعزام می شوند.

 

 

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار