جلسه فرماندهی عملیات امداد رسانی نیروهای مسلح به سیل زدگان خوزستان به ریاست سرلشکر باقری برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۲۴۲۶۱
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه سفر به مناطق سیل زده، پس از بررسی وضعیت سیل زدگان استان لرستان و دیدار با مردم شهر پلدختر، عازم استان خوزستان شد و پس از بازدید هوایی از مناطق سیل زده و در معرض تهدید سیل، برای بررسی وضعیت سیل زدگان استان خوزستان در قرارگاه کربلا حضور یافت.

جلسه فرماندهی عملیات امداد رسانی به سیل زدگان استان خوزستان به ریاست سرلشکر باقری و با حضور فرماندهان عالیرتبه نیروهای مسلح تشکیل شد و فرماندهان ارتش، سپاه، ناجا و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ضمن بیان موانع و چالش های پیش رو، اقدامات امدادی یگانهای تحت امر را ارائه کردند.

در ادامه سرلشکر باقری ضمن تاکید بر اهتمام نیروهای مسلح در اجرای فرمان فرمانده معظم کل قوا به نیروهای مسلح مبنی بر امداد رسانی به سیل زدگان، این حادثه را آزمون الهی برای مسیولین و مردم قلمداد کرد.

وی ضرورت خدمات رسانی مضاعف نهادهای حاکمیتی  به سیل زدگان استان خوزستان را به دلیل ایثارگری مردم این خطه در دفاع هشت ساله وظیفه  امری بدیهی دانست و  اذعان داشت که  باید با اتحاد و یکپارچگی، آلام آسیب دیدگان را کاهش داد.

سرلشکر باقری در خاتمه، هماهنگی و برنامه ریزی دقیق در خدمت رسانی  نیروهای مسلح به مردم را بسیار با اهمیت دانست و افزود اقدامات مهندسی باید منطبق بر اصول و چارچوب های علمی صورت گیرد.

ارسال نظرات