ویزیت ۵۰۰۰ سیل‌زده در بیمارستان سیار سپاه + عکس

فرمانده مرکز بهداری رزمی غرب نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تاکنون حدود ۵۰۰۰ نفر از مردم پلدختر از خدمات بیمارستان سیار سپاه بهره برده‌اند.
کد خبر: ۹۱۲۴۲۸۸
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی صفربخشی فرمانده مرکز بهداری رزمی غرب نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم درباره استقرار بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق‌تخصصی امام حسین(ع) نزسا در کرمانشاه، گفت: این بیمارستان به‌استعداد بیش از 80 نفر کادر تخصصی و پشتیبانی مجهز به بخش‌های اورژانس خواهران و برادران، بخش‌های بستری داخلی زنان و داخلی مردان، اتاق عمل، رادیولوژی و سونوگرافی، آزمایشگاه، داروخانه، دندانپزشکی MRI ،CT Scan  در شهر پلدختر مستقر شده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در این بیمارستان مطب‌های پزشکان متخصص و فوق‌تخصص رشته‌های داخلی و گوارش، جراحی عمومی، جراحی ارتوپدی، جراحی مغز و اعصاب، جراحی چشم، جراحی گوش، حلق و بینی، جراحی زنان و زایمان، جراحی کلیه و مجاری ادراری، قلب و عروق، اطفال و پزشکان عمومی در منطقه سیل‌زده شهرستان پلدختر استان لرستان اقدام به پذیرش و خدمات بهداشتی درمانی به مردم غیور و شهیدپرور این شهرستان می‌کند. 

فرمانده مرکز بهداری رزمی غرب نیروی زمینی سپاه ادامه داد: این بیمارستان از تاریخ  14 فروردین ماه سال جاری اقدام به پذیرش تمامی مراجعین و ارائه خدمات مورد نیاز این عزیزان کرده است و روزانه حدود 1800 نفر جهت ویزیت به این بیمارستان مراجعه می‌کنند که در مجموع قریب به 5000 نفر از این خدمات بهره برده‌اند.  

سرهنگ بخشی تصریح کرد: این مرکز با به‌کارگیری بیش از 20 نفر متخصص و فوق‌تخصص رشته‌های مختلف پزشکی و حدود 40 نفر کادر پرستاری و پیراپزشکی در بخش‌های مختلف مشغول ارایه  خدمات درمانی به عزیزان سیل‌زده است. این خدمات تا رفع نیاز هموطنان سیل‌زده و بنابه دستور و تدبیر سردار فرمانده محترم نیروی زمینی سپاه و سردار معاون محترم بهداری رزمی این نیرو ادامه دارد و همچنین تا کنون بیش از 10 عمل جراحی سرپایی و گچ‌گیری در این بیمارستان انجام شده است.

ا

ارسال نظرات
آخرین اخبار