مسئولان بسیج دانشجویی ۱۰ دانشگاه شیراز خطاب به آیت‌الله دژکام:
مسئولین بسیج دانشجویی ۱۰ دانشگاه محوری شهر شیراز در نامه‌ای خطاب به آیت الله دژکام، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز خواستار پیگیری سریع، فوری و البته اشد مجازات برای مقصرین حادثه دلخراش سیل شیراز شدند.
کد خبر: ۹۱۲۴۲۹۶
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، مسئولین بسیج دانشجویی ۱۰ دانشگاه محوری شهر شیراز خطاب به آیت الله دژکام، نماینده محترم، ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز نامه‌ای نوشتند.
در این نامه آمده است:

وقوع حادثه سیل ویرانگر شیراز در ایام تعطیلی نوروز و جان باختن تعدادی از هم وطنان عزیزمان، دل هر انسانی را به درد آورده و این سوال را در ذهن تداعی می‌کند که آیا واقعا هیچ اقدامی توسط مسئولین مربوطه نمی‌توانست از این واقعه تلخ جلوگیری نماید؟!

لذا در همین رابطه ضمن درخواست پیگیری مساله، بنا به رسالت خود، لازم دیدیم نکاتی را خدمت حضرتعالی عرض نماییم:

۱-آن چیزی که در حال حاضر کمی از آلام خانواده‌های داغ دیده را می‌کاهد، قطعا تسریع و قاطعیت در پیگیری قضایی با قید تشکیل دادگاه ویژه و رسیدگی فوری به مساله و البته اشد مجازات مقصرین در هر جایگاه و منصبی است. البته ناگفته نماند طی چند روز گذشته برخی افراد با حربه‌های رسانه‌ای و شایعه پراکنی، برای فرار از بار مسئولیت، سعی در متهم نمودن نهاد‌های انقلابی را داشتند که پیگیری و مجازات این افراد هم در جای خود امری ضروری است.

۲-با توجه به بر جای ماندن خسارات و ویرانی‌های فراوان، می‌بایست تمامی دستگاه‌های مسئول دولتی و حمایتی از جمله بنیاد مسکن، کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی و... با حداکثر توان سعی در جبران بی وقفه خسارات در مناطق سیل زده نمایند و این مهم نباید مشمول زمان شود.

۳- لازم است جمعی از اساتید، کارشناسان، متخصصین مربوطه؛ فارغ از گرایشات سیاسی سریعا به مطالعه دقیق موضوع پرداخته تا بلکه با اقدامات مقتضی و زیربنایی دیگر شاهد چنین حوادث هولناکی نباشیم.

در پایان لازم است از این فرصت استفاده نموده و به نوبه‌ی خود از کمک‌های بی دریغ مردم عزیز شیراز و اقدامات مجاهدانه تمامی نیرو‌های امدادی از جمله گروه‌های جهادی، نیرو‌های مردمی، بسیجیان، ارتشیان و سپاهیان مخلص که حقیقتا در تمامی بزنگاه‌های انقلاب در کنار ملت همیشه قهرمان ایران خوش درخشیدند، مراتب تشکر خود را اعلام بداریم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

مسئولین بسیج دانشجویی ۱۰ دانشگاه محوری شهر شیراز
۱۵ فرورودین ۱۳۹۸

رونوشت:

ریاست محترم دادگستری استان فارس ضمن تشکر از پیگیری مساله؛ جهت صدور دستور تسریع در پیگیری و اقدام لازم

دادستان محترم شیراز ضمن تشکر از حضور و خبر بررسی مساله؛ جهت اقدام لازم با قید فوریت

ارسال نظرات