مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری آذربایجان شرقی گفت: مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری در نظر دارد تا با برپایی نمایشگاه همراه با حراج آثار منتخب هنری، عواید فروش این آثار را به آسیب‌دیدگان سیل اخیر در کشور اختصاص دهد.
کد خبر: ۹۱۲۴۳۰۵
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مینا نیک رزم با بیان اینکه مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری در نظر دارد تا با برپایی نمایشگاه همراه با حراج آثار منتخب هنری، عواید فروش این آثار را به آسیب‌دیدگان سیل اخیر در کشور اختصاص دهد اظهار داشت: حوزه هنری از کلیه هنرمندان برای شرکت در این حرکت خیرخواهانه دعوت به عمل می‌آورد تا آثار خود را به منظور ارائه در نمایشگاه تا تاریخ 19 فروردین به آدرس خیابان سمیه، نرسیده به حافظ، حوزه هنری، طبقه دوم، واحد تجسمی ارسال کنند.

وی افزود: هنرمندان می‌توانند برای انتقال آثار خود با شماره ‎تلفن09123702610 تماس حاصل نمایند و یا آثار خود را به صورت مستقیم به صندوق پستی 1677-15815 برای حوزه هنری تهران ارسال کنند.

نیک‌رزم خاطرنشان کرد: بدیهی است تمامی عواید فروش این حراج به آسیب‌دیدگان سیل اخیر اختصاص خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه زمان برپایی نمایشگاه نیز از 20 تا 25 فروردین‌ماه 1398 اعلام شده است گفت: از هنرمندان استان می‌خواهیم که برای کمک به سیل زدگان کشور در این نمایشگاه خیریه مشارکت فعالی داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها