رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی در تحقق شعار «رونق تولید» پیشگام خواهند بود.
کد خبر: ۹۱۲۴۳۶۳
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷

دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی در تحقق شعار «رونق تولید» پیشگام خواهند بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، عزیز حبیبی در مراسم تجدید میثاق با شهدا و آرمان های امام راحل و نصب العین قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری در اولین روز کاری سال ۱۳۹۸ در گلزار شهدای گمنام دانشگاه ضمن تبریک سال جدید به دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی، گفت: دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی در سال جدید با اتکا به شعار سال نامگذاری شده توسط مقام معظم رهبری مبنی«رونق تولید»، در تحقق این شعار پیشگام خواهند بود.

وی افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری امروز انقلابی گری و فرد انقلابی فردی است در کارها و فعالیت های خودش عالمانه و هوشمندانه به صورت جهادی تلاش کند و فردی ضد انقلاب و خائن به انقلاب است که در کارها و فعالیت هایی که در جامعه به عهده گرفته است سستی و کاهلی داشته باشد.

وی اظهارامیدواری کرد: در وظایف و تکالیفی که اعم از معلم، پژوهشگر، مدیر، کارمند و دانشجوی دانشگاه بر عهده داریم، در سال جدید خدمات بهتری را ارائه کنیم.حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حسنی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه شهدا همه وجود خود را در راه خدا دادند، گفت: تجدید میثاق با شهدا در اولین روز کاری سال جدید، تجلیل میثاق با اهل بیت(ع) و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس می باشد.

وی افزود: به برکت خون شهدا، ایثارگری رزمندگان و رهبری امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در کشوری زندگی می کنیم که اسلامی و دینی بوده و پرچمدار اسلام ناب محمدی است.

حسنی با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۸ مبنی بر سال «رونق تولید»، تصریح کرد: برای پیشرفت و تعالی دانشگاه تلاش کنیم و دانشگاه را به رتبه های بالاتر و در شان شخصیت مقدس اردبیلی برسانیم.

گفتنی است در این مراسم که به همت پایگاه مقاومت دانشگاه برگزار شد، شعرخوانی و قرائت میثاق نامه دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی در راستای حمایت از شعار سال مبنی بر رونق تولید از بخش های دیگر این برنامه بود.

ارسال نظرات