سید ساجد یعقوبی
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: براساس هماهنگی‌های انجام شده همزمان با روز جانباز همایش جشن بزرگ جانبازان در اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۲۴۴۱۱
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵

همایش بزرگ جانبازان در اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، یاسر شاهی صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری ​برنامه‌های گرامیداشت روز جانباز در اردبیل اظهار داشت: در آستانه چهارم شعبان روز جانباز برنامه‌های گرامیداشت این روز براساس هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سطح استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی با مشارکت و حضور مسئولان استانی و شهرستانی بیان کرد: انجام تبلیغات محیطی گسترده در سطح شهر و محیط بنیاد با هماهنگی روابط عمومی و گلباران گلزار مطهر شهدا به ویژه مزار جانبازان شهید و متوفی و دیدار از خانواده‌های گرانقدر آنها از جمله برنامه‌های گرامیداشت این روز است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل از دیدار از جانبازان با عنوان «دیدار از علمداران حماسه» با حضور نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه شهرستان‌ها، استاندار، فرماندارن و مسئولان خبر داد و افزود: برگزاری همایش جشن بزرگ جانبازان و خانواده‌های آنها و تجلیل از جانبازان شاغل و بازنشسته در ادارات از دیگر برنامه‌های مهم این روز بزرگ در اردبیل است.

شاهی گفت: عیادت و تجلیل از جانبازان بستری در بیمارستان ایثار، درج بیاناتی از مقام معظم رهبری در رابطه با مقام جانباز در سربرگ تمام نامه‌های ادارات و ارسال پیامک تبریک به جانبازان از دیگر برنامه‌های ایام گرامیداشت مقام جانبازان است.

وی با بیان اینکه ما به بنیاد تعهد داریم و با تمام وجود و در همه اوقات در خدمت خانواده‌های شهدا و جانبازان هستیم، تصریح کرد: انتظار داریم مصوبات جلسات در موعد مقرر انجام شود تا در مقابل وجدان خود و شهدا شرمنده نباشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل اظهار کرد: همدلی، همسویی، وحدت و هماهنگی بیشتر و منسجم‌تر کارکنان بنیاد شهید عامل مهم در پیشرفت کارها بوده که همواره مورد تاکید است.

ارسال نظرات