اعزام ۶ تیم فوق تخصصی و تخصصی بسیج جامعه پزشکی لرستان به پلدختر با بالگرد

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: ۶ تیم تخصصی و فوق تخصصی بسیج جامعه پزشکی لرستان به پلدختر اعزام شد.
کد خبر: ۹۱۲۴۵۳۶
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۷

سرهنگ دوم عبدالوحید ملک آرا، در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج از لرستان اظهار داشت: به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان 6 تیم تخصصی و فوق تخصص به بیمارستان سیار نیروی زمینی مستقر در شهرستان سیل زده پلدختر از طریق بسیج جامعه پزشکی با همکاری معاونت بهداشت و درمان سپاه استان  برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان با یک فرند بالگرد اعزام شد.

 

سلام اعزام فوق تخصصین اطفال، داخلی و گواش، نورولوژیست، متخصص  قلب، متخصص  زنان،  روانشناس ، متخصص عفونی ۲ پزشک عمومی ، آزمایشگاه با بالگرد به بیمارستان سیار نیروی زمینی مستقر در شهرستان سیل زده پلدختر از طریق بسیج جامعه پزشکی با همکاری معاونت بهداشت و درمان سپاه استان.

 

وی افزود: این تیم های پزشکی که متشکل ازفوق تخصص گوارش، نورولوژیست متخصص : زنان و زایمان، اطفال، قلب و عروق، عفونی و پزشکان عمومی، روان شناس، آزمایشگاه برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به این عزیزان اعزام شدند.

 

 

ملک آرا اظهارداشت: این تیم های پزشکی تا بازگشت وضعیت مناطق سیل زده به حالت عادی به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی خواهند پرداخت.

 

بنا براین گزارش این بیمارستان فوق تخصصی سیار که با مساعدت بهداری نیروی زمینی سپاه وبا همکاری معاونت بهداشت و درمان و سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان و دانشگاه علوم پزشکی استان در شهرستان پلدختر برپا شده دارای بخش های عمومی، تخصصی، فوق تخصصی، رادیولوژی، چشم پزشکی، اتاق عمل، دندانپزشکی، آزمایشگاه، تزریقات، مشاوره ای، داروخانه و ... خدمات بهداشتی و درمانی بصورت رایگان به اهالی عزیز شهرستان پلدختر ارائه می شود.

 

 انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار