خبرهای داغ:
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان گفت: به زودی ۶ موکب با امکانات پخت روزانه ۴ تا ۵ هزار وعده غذایی گرم راهی خوزستان می‌شوند.
کد خبر: ۹۱۲۴۵۷۸
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۳
مصطفی نوریان در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج در اصفهان، با اشاره به اعزام موکب‌های اربعین به مناطق سیل‌زده کشور، اظهار داشت: در زلزله کرمانشاه این تجربه را داشتیم و به مدت ۵۰ روز، ۵ موکب اصفهانی در مناطق سیل‌زده کرمانشاه، سرویس دهی خوبی انجام دادند و لذا امسال هم در شرایط زلزله، به هموطنان سیل‌زده کمک می‌کنیم.

وی افزود: از روز جمعه بحث استفاده از موکب‌ها جهت پشتیبانی مواد غذایی مناطق سیل‌زده شروع شد و تعدادی موکب‌ها به طور خودجوش در روز‌های گذشته به گلستان، خوزستان و لرستان اعزام و کارشان را آغاز کردند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان با بیان اینکه به طور رسمی از ستاد مرکز بحران کشوری به ستاد عتبات ماموریت کمک‌رسانی داده شد، گفت: در این راستا ابتدا پایگاه‌های ستاد عتبات در استان به جهت توجیه، اطلاع‌رسانی و جمع‌آوری نذورات و کمک‌های مردمی فعال شدند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر هم موکب‌ها در حال ساماندهی هستند تا در اولین فرصت به مناطق سیل‌زده اعزام شوند.

نوریان ادامه داد: اکنون موکب مبارکه در خرم‌آباد مسقر و در حال خدمات‌رسانی است و دو موکب هم قبلا به گلستان اعزام شدند که آن‌ها هم مشغول خدمت‌رسانی هستند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان با اشاره به اعزام ۶ موکب با امکانات اولیه به خوزستان، اظهار داشت: این موکب‌ها در حال آماده شدن هستند تا بتوانند پخت روزانه ۴ تا ۵ هزار غذای گرم در روز را در خوزستان انجام دهند.

وی افزود: این موکب‌ها ظرف امروز یا فردا به خوزستان اعزام و ارائه خدمت خواهند کرد.

نوریان خاطرنشان کرد: موکب‌ها، مواد غذایی با خودشان می‌برند، ولی اگر موکبی مواد غذایی‌اش در آنجا تمام شود، توسط ستاد تامین خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها