خبرهای داغ:
آخرین اقدامات بسیج سازندگی اصفهان در گلستان؛

پاکسازی روستاهای سیل‌زده رو به اتمام است

مسئول بسیج سازندگی استان اصفهان گفت: ۳ جبهه از سوی استان اصفهان در ۳ استان گلستان، لرستان و خوزستان حضور دارند که با توجه به مسئولیت‌های سپرده شده، پاک سازی روستاهای استان گلستان رو به اتمام است.
کد خبر: ۹۱۲۴۵۷۹
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۴
سرهنگ احسان اله رضا‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج در اصفهان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در استان گلستان و لرستان، اظهار داشت: در ابتدای ورود به همکاری و کمک به سیل‌زدگان، روستا‌های آق قلا به بسیج سپرده شد که با گذشت زمان و شناسایی مناطق، ۱۶ روستا به ۲۲ روستا رسید.

وی افزود: لایروبی، لجن‌کشی، پاکسازی و شست وشوی منازل و اماکن عمومی و دولتی از جمله اقدامات صورت گرفته است که در کنار آن خدمت رسانی، رساندن اقلام بهداشتی و خوراکی و تجهیزاتی به مردم انجام گرفته و تا کنون ۱۸ روستا پاکسازی شده است.

مسئول بسیج سازندگی استان اصفهان با بیان اینکه در ۴ روستا آب برگشته و همچنان آب وجود دارد، گفت: در این مناطق خدمات رسانی و رساندن اقلام امدادی ادامه دارد و طی این چند روز کار این روستا‌ها نیز به اتمام می‌رسد، اما منتظر تصمیم مسئولان در خصوص بازسازی منازل هستیم که آمادگی کامل را در این زمینه داریم.

وی با بیان اینکه در ۳ جبهه مشغول به فعالیت هستیم، گفت: این ۳ جبهه در ۳ استان گلستان، لرستان وخوزستان فعال است که از روز گذشته اصفهان معین استان خوزستان نیز شده است، بنابراین نیرو‌های ما در این استان حضور داشته و تعدادی از گرو‌ه‌های جهادی آنجا مستقر هستند.

رضاپور بیان کرد: در استان لرستان نیز منتظر باز شدن معابر و جاده‌ها هستیم که تعدادی گروه جهادی نیز در آنجا حضور دارند و با مطلوب‌تر شدن اوضاع، گروه‌های جهادی بیشتری را اعزام خواهیم کرد.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه باز شدن مدارس و شروع تحصیل دانش آموزان را از ۲۴ اعلام کرده‌اند، از مردم در خواست داریم که در بحث اقلام فرهنگی و لوازم‌التحریر همکاری کنند و این کالا‌ها را به دست ما برسانند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار