بوشهر - فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بیش از پنج هزار و ۸۰۰ نفر به اردوهای راهیان نور دریایی اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۲۴۶۳۵
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۵:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار رمضان زیراهی اظهار داشت: اردوهای راهیان نور دریایی امسال با هماهنگی و همراهی دستگاه‌های مختلف با کیفیت مناسبی برگزار شد.

وی با اشاره به آغاز برگزاری اردوهای راهیان نور دریایی از ۲۰ اسفندماه امسال خاطرنشان کرد: این اردوها تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه یافت و در مجموع پنج هزار و ۸۴۹ نفر به این اردوها اعزام شدند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اعزام این کاروان‌ها با سه فروند شناور به جزیره خارگ بیان کرد: جزیره خارگ به تعداد روزهای جنگ بمباران شد ولی یک روز هم صادرات نفت ما قطع نشد.

وی خاطرنشان کرد: بازدید از تأسیسات نفتی، بیمارستان صحرایی و نمایشگاه در جزیره خارگ و همچنین بازدید از موزه شهید رئیسعلی دلواری در تنگستان و نیروگاه اتمی بوشهر از جمله برنامه‌های این اردوها بود.

ارسال کمک برای سیل‌زدگان

زیراهی از فعالیت‌های صورت گرفته برای کمک به سیل‌زدگان کشور خبر داد و اضافه کرد: چهار دستگاه تریلر، دو لودر و بلدوزر و شش فروند شناور با تجهیزات کامل برای امدادرسانی به خوزستان ارسال شده است.

وی محرومیت‌زدایی و رسیدگی به آسیب دیدگان در حوادث گوناگون را از برنامه‌ها و مأموریت‌های سپاه دانست و ادامه داد: در این راستا در جریان سیل اخیر نیروی دریایی سپاه اقدامات گسترده‌ای را داشته است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اشرافیت این نیرو بر خلیج فارس بیان کرد: نیروی دریایی سپاه در حفاظت و حراست از آبراه بین‌المللی خلیج فارس هوشیار و آماده است.

ارسال نظرات