در آستانه روز پاسدار:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد پیام تبریک صادر نمود

سرهنگ پاسدار سعید دهقان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد در پیامی فرارسیدن سوم شعبان سالروز میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۱۲۴۶۳۷
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۶:۲۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، "سرهنگ پاسدار سعید دهقان" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد در پیامی فرارسیدن سوم شعبان سالروز میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار را تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است:
سوم شعبان سالروز ولادت سرور و سالار شهیدان و اسوه آزادگان جهان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، یادآور رشادت‌های آن حضرت در دشت کربلا و روز عاشوراست، حرکتی عظیم که با اتکا به پیشینه‌ای معنوی و حماسی، باعث شد تا اسلام و شیعه در عصر حاضر در عرصه جهانی متعالی بماند.
پاسداران این مرز و بوم با رشادت و مردانگی جانانه از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند و متجاوزان را درس عبرتی دادند که تا ابد در حافظه تاریخ می‌ماند و امروز امنیت و آرامش کشور را مدیون رشادت‌ها و جانبازی آن دلاور مردان و شیر زنانی می‌دانیم که با نثار جسم وجان خود در برابر دشمنان اسلام ایستادن و مردانه از این آب و خاک دفاع کردند.
امام حسین (ع) پاسدار دین اسلام و شهید راه حق و آزادگی است و در سایه نهضت سرخش شهادت در راه حق و حقیقت را در طول تاریخ مستدام داشته است. امام همامی که با شهادت خود و ۷۲ تن از یاران پاکش تا همیشه در تاریخ زنده و جاودان خواهد ماند و بعنوان الگو و سرمشق تمام انسان‌های آزادی خواه جهان قرار خواهد داشت، همچنان که امروز در بسیاری از نقاط جهان یاد قیام خونین کربلا اشک را از چشمان عاشقان جاری و اندوه و درد را در چهره‌ها نمایان می‌سازد.
سپاه پاسداران شجره طیبه و درخت تناور و پربار انقلاب اسلامی است همان که بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی در وصفش فرمودند: «اگر سپاه نبود کشور هم نبود». سپاه رشد و بالندگی خود را در میادین سخت نبرد دفاع مقدس و بحران‌های گوناگون به دست آورده و از آنچنان آب‌دیدگی و تجربه گرانسنگی برخوردار است که دشمنان این مرز و بوم با همه ترفند‌های شیطانی خود قادر نیستند روند رو به اعتلای این نهاد مقدس را متوقف سازند.
اینجانب با گرامیداشت این اعیاد خجسته، روز پاسدار و جانباز را به همه برادران پاسدار و جانباز گرانقدر به ویژه بسیجیان و پرسنل زحمتکش سپاه شهرستان بهاباد تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت همگان را در پیمودن راه شهدای والامقام، در ظل توجهات حضرت، ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، با بهره گیری از اندیشه بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.
سرهنگ پاسدار سعید دهقان ده جمالی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد
انتهای پیام/د
ارسال نظرات
آخرین اخبار