خبرهای داغ:
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، با مشارکت آحاد مردم ، بازاریان و بسیجیان هندیجان دومین محموله کمک هابه مردم گرفتار در سیل خوزستان شامل پتو ، کنسرو و آب معدنی از ناحیه سپاه هندیجان به سمت منطقه سیل زده دشت آزادگان ارسال شدند.
کد خبر: ۹۱۲۴۶۵۷
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۰

سرهنگ‌دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد فرمانده ناحیه سپاه هندیجان اظهار کرد: تاکنون دو محموله جمع آوری شده کمک های مردمی شامل آب معدنی، کنسرو ، پوشاک و پتو با مشارکت خوب آحاد مردم به مناطق سیل زده حمیدیه و دشت آزادگان با چند دستگاه خودروی وانت بصورت خود جوش مردمی ارسال شدند.

وی افزود: مناطق سیل زده خوزستان نیاز مبرم دارند که کمک های مردمی را هر چه زودتر به دستشان برسانیم و خدمت به مردم گرفتار در سیل بایستی با مشارکت بیشتر انجام بگیرد که تاکنون مردم استان و سایر استان های کشور کمک های خوب و قابل تحسینی دارند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی بابیان ارسال کمک های مردمی به مناطق سیل زده گفت: مردم مشتاق به همکاری در این کار خداپسندانه با تمام وجود کمک رسانی در تمام زمینه ها را دارند و مردم سیل زده مطمعن باشند برای نجات آنها از همه ظرفیت ها استفاده می شود و در هر شرایطی در کنار سیل زدگان استاد ودیگر استان ها هستیم و هر چه داریم در اختیار آنها قرار می دهیم و ما هر چه خدمت رسانی داشته باشیم به این مردم بازم کم هست .

ارسال نظرات
پر بیننده ها