خبرهای داغ:

بازدید نمایندگی سپاه شوش از وضعیت سیل زده ها و خدمات رسانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در شوش دانیال علیه السلام؛مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شوش دانیال علیه السلام از بازدید مناطق درگیر سیل شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۴۶۶۲
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۷

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا دانیالی با حضور در روستا های سیل زده و اردوگاه ها و کمپ های اسکان دهنده مردم از روند خدمت رسانی گروه های جهادی بازدید بعمل آمد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شوش خاطر نشان کرد؛ باحضور در اردوگاه برسی نواقص و پیگیری رفع مشکلات مناطق سیل زده را اعلام کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حاج اقا دانیالی طی مصاحبه ای با خبرنگار بسیجی از زحمات گروه های جهادی شهرستان به شرح متن زیر تقدیر و تشکر کرد

خودتان را قدر بدانید؛ این راه را قدر بدانید؛ ارتباطتان، ارتباط دلهای پاک و بیآلایشتان را با خدا روزبه‌روز قویتر کنید؛ از خدای متعال مدد بخواهید. این احساس مسئولیتی که در شما هست، این احساس مسئولیت را روزبه‌روز بیشتر کنید و مثل نقطه‌ی مشتعلی که اطراف خود را مشتعل و نورانی میکند، در محیط خود اثر بگذارید. هر جا هستید: در محیط خانواده، در محیط کار، در محیط درس، در محیط جامعه، روی اطرافیان تأثیر بگذارید. روزبه‌روز لطف خدای متعال گسترش بیشتری پیدا خواهد کرد و خدای متعال دست لطفش را از سر شما گروه های جهادی عزیز، ان‌شاءاللَّه تعالی بر نخواهد داشت. امیدواریم همه‌تان مشمول دعای حضرت بقیةاللَّه (ارواحنا فداه) باشید. خدا ان‌شاءاللَّه همه‌ی شما عزیزان را محفوظ بدارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار