حجت الاسلام منتشلو مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان بااشاره به شعارسال که توسط مقام معظم رهبری باعنوان رونق تولیدنام گذاری شدضمن تاکیدبرتلاش بی وقفه مسولین ومردم برتحقق این شعار افزود: توجه وعمل به شعار رونق تولید عامل مهمی درخودکفایی کشوراست.
کد خبر: ۹۱۲۴۶۸۶
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷

 حجت الاسلام منتشلو مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان،  بااشاره به شعارسال که توسط مقام معظم رهبری باعنوان رونق تولید نام گذاری شد ضمن تاکید بر تلاش بی وقفه مسولین ومردم برتحقق این شعار افزود: توجه وعمل به شعار رونق تولیدعامل مهمی درخودکفایی کشوراست.
 

وی در ادامه گفت:با توجه به اینکه امروز کشورمان در محاصره شدید اقتصادی استکبار جهانی است انتخاب شعار رونق تولیداز سوی مقام معظم رهبری بهترین راهکار و ایده برای مقابله با مشکلات است.

منتشلو اضافه کرد: در شرایط کنونی رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار در کشور محقق نمی‌شود مگر اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی و قوای سه گانه دست به دست هم بدهند، قطعا دغدغه رهبر معظم انقلاب در رابطه با این مسائل کاملا درست و دقیق است و همه باید در جهت تحقق اقتصاد مبتنی بر الگوی اسلامی-ایرانی تلاش کنند.
 

مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی نقش مردم برای تحقق اقتصاد مقاومتی نیز پررنگ است، زیرا مردم باید با حمایت از تولید داخل، مصرف کالا‌های ایرانی، کشور را در جنگ اقتصادی یاری کنند.

وی افزود: واقعیت این است تا زمانی که کشور وابسته و آویزان دشمنان باشند هیچ کس و هیچ قدرتی نمیتواند در داخل ارزش گذاری کند و می توان گفت: یکی از راه‌های ارزش گذاری به پول ملی و متقابلا و به تعبیر رهبری شکستن آقایی دلار ایجاد بازاری  مستقل باشد که این نیز با حمایت از رونق  تولیدات داخل میسر خواهد شد.
 
انتهای پیام/7727
 
ارسال نظرات