خبرهای داغ:
سردار غیب پرور در دیدار با فرمانده ناحیه سپاه دشت آزادگان:
سردار غیب پرور گفت: در جریان سیل اخیر رسانه های ضد انقلاب با تبلیغات ناجوانمردانه می خواهند مردم را مقابل سپاه و بسیج قرار دهند و این آرزوی فانی را به گور خواهند برد.
کد خبر: ۹۱۲۴۷۰۵
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ صبح امروز سردار غلامحسین غیب پرور- رییس سازمان بسیج مستضعفین- با حضور در مناطق سیل زده استان خوزستان با فرمانده ناحیه سپاه دشت آزادگان دیدار کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج گفت: بسیج و سپاه در شرایط سخت سیل در کنار مردم بوده و تمام امکانات خود را برای کمک به مردم و رفع آلام سیل‌زدگان به کار گرفته اند.

سردار غیب پرور خطاب به فرمانده ناحیه سپاه دشت آزادگان گفت: علاوه بر کمک های مردمی شهر تهران؛ کمک های مردم نوع دوست و ولایت مدار سایر استان ها در اسرع وقت به دست هموطنان عزیز خواهیم رساند و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

رییس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: در جریان سیل اخیر رسانه های ضد انقلاب با تبلیغات ناجوانمردانه می خواهند مردم را مقابل سپاه و بسیج قرار دهند و این آرزوی فانی را به گور خواهند برد.

سردار غیب پرور در رابطه با اینکه هیچ کس نمی تواند در مقابل مردم قرار بگیرد افزود: با اعتماد به معتمدین و شیوخ مناطق سیل زده و همچنین توجیه و آگاه سازی مردم سیل زده؛ تو دهنی محکمی به رسانه های ضد انقلاب خواهد خورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها