رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: متهم به قتل سه عضو یک خانواده در شهرستان خدابنده به اعدام محکوم شد.
کد خبر: ۹۱۲۴۷۶۵
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام صادقی نیارکی با اعلام این خبر اظهار کرد: حکم اعدام متهم به قتل سه عضو یک خانواده  در شهرستان خدابنده که در بیست و چهارم بهمن ماه سال 97 با آلت قتاله به قتل رسانده بود  صادر شد.

 

وی خاطرنشان کرد:باتوجه به حساسیت موضوع و آثار  روانی و اجتماعی آن  بر مردم منطقه  به محض دریافت گزارش قتل از مراجع انتظامی و دستور اینجانب  به دادستان شهرستان خدابنده مبنی بر انجام هرچه سریعتر تحقیقات پیرامون واقعه و پس از جمع آوری اطلاعات توسط حوزه قضایی محل وقوع قتل  و نظریه پزشکی قانونی و البته با شکایت اولیاء دم پرونده با دستور رسیدگی خارج از نوبت  مبنی بر رسیدگی در کمترین زمان به  شعبه یک کیفری استان ارجاع شد .

 

رئیس کل دادگستری استان زنجان تصریح کرد: دستگاه قضایی در خصوص جرایمی که با نظم عمومی مردم ارتباط دارد کوتاه نخواهد آمد و با قاطعیت نسبت به اجرای عدالت و احکام اسلامی اقدام خواهد کرد، لذا در همین راستا پرونده مذکور در کمترین زمان رسیدگی و حکم صادر شد .

 

شایان ذکر است در پی اتهام متهم م .ح نسبت به قتل سه عضو یک خانواده در شهرستان قیدار و طی فرایند رسیدگی ، متهم به سه بار قصاص نفس توسط اولیای دم محکوم شد که پرونده در مرحله تجدید نظر خواهی است  که پس از قطعیت حکم صادره اجرا خواهد شد.

ارسال نظرات