سردار نظری:

مهم‌ترین وظیفه پاسدار گسترش اندیشه‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه امام رضا(ع) مهم‌ترین وظیفه پاسدار را گسترش اندیشه‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی دانست.
کد خبر: ۹۱۲۴۷۶۹
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار یعقوبعلی نظری در نشست صمیمی با پایوران و کارکنان سپاه امام رضا(ع) و رده‌های مستقر در مشهد اظهار داشت: در آستانه ورود به ایام شعبانیه بویژه ولادت‌هایی که در این ماه پر فیض وجود دارد و فرا رسیدن هفته هفته پاسدار وظیفه داریم از همه شهدای والا مقام که مدیون جانفشانی آنان هستیم یادی کنیم و راه را به ما نشان دادند.

وی افزود: لازم بود همانند سال‌های گذشته یک جلسه صله رحم تشکیلاتی در ابتدای سال و مقرون به صرفه داشته باشیم.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با اشاره به فرا رسیدن هفته پاسدار افزود: پاسداری به شکل معین و مشخص و رسمی آن در قامت ، لباس و مسلک پاسداری به عنوان یک نماد خلاصه می‌شود اما از نظر تفکر بدیهی است که دامنه وسیع و گسترده دارد. ما به صورت خاص  پاسدار هستیم و وظیفه پاسداری را باید برای خود یادآوری کنیم چرا که اگر به این رسالت مهم چه از نظر خودسازی و چه از نظر دگرسازی توجه نکنیم نمی‌توانیم وظایف خود را انجام دهیم.
 
وی تاکید کرد:  این نماز‌های یومیه تکرار بر این است که ما مسلمانیم و در محضر خداوند به اسلام اعتقاد پیدا کردیم لذا در انجام رسالت پاسداری همیشه باید این را در نظر بگیریم که ما پاسدار هستیم.

سردار نظری مهم‌ترین وظیفه پاسدار را گسترش اندیشه‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی دانست و ابراز داشت: برای انجام این وظیفه مهم باید پاسدار باشیم و پاسدارسازی کنیم و این وظیفه یک تشکیلات نیست بلکه پاسدار بودن و در این مسیر فکر و عمل کردن برای انجام تعهد خود بسیار مهم است و هیچ دلیلی وجود ندارد که  ما را از مسیر پاسداری خود خارج کند.

وی اضافه کرد: در زندگی فردی، تشکیلاتی و اجتماعی فراز و نشیب‌های زیادی وجود دارد، اما آنچه حائز اهمیت است برخورد مناسب با این فرازو نشیب هاست تا در مقابله با مشکلات از میدان خارج نشویم.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با بیان اینکه اگر بسیج را خوب درست کنیم وظیفه خود را در جامعه سازی ایفا کرده ایم، تاکید کرد: شرط ادامه راه و مبارزه با مشکلات این است که طاقت و ظرفیت خود را افزایش دهیم و ما به چنین روحیه‌ای برای پاسداران احتیاج داریم چرا که پاسدار اگر ساخته شد سپاه هم ساخته می‌شود لذا ما باید برای رسالت خود پاسدارسازی و سپاه سازی  بکنیم تا بتوانیم بسیج سازی کنیم ما نمی‌توانیم با تشکیلات مسئله دار و کم طاقت سراغ بسیج سازی برویم و یا در برابر هجوم دشمن از دستاورد‌ها پاسداری کنیم. ما باید مردم را پای کار بیاوریم چرا که قدرت نظام، مردم هستند و برای این کار باید پاسدار و سپاه خوبی داشته باشیم.

وی در بخش دیگر سخنان خود گفت: دنیای استکبار با همه داشته‌های مادی در مقابل انقلاب اسلامی زمین‌گیر و ناتوان است و این بر کسی پوشیده نیست. موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه داشته‌های مادی نیست بلکه ما دارای قدرت نرم و معنوی هستیم.
 
 سردار نظری خاطرنشان کرد: استکبار می‌خواهد که مردم ما داشته‌های خود را نبینند اما برخلاف خواسته جبهه معاند گام اول انقلاب محقق شد و این گام به عنوان سکوی پرشی برای گام دوم خواهد بود.
 
وی افزود: برای تحقق رونق تولید، ما هم ظرفیت تشکیلات را در تحقق شعار سال مداخله خواهیم کرد.
 
فرمانده سپاه امام رضا(ع) با اشاره به وقوع سیل در برخی استان‌های کشور بیان داشت: سپاه امام رضا(ع) معین شهرهای کلاه، مراوه تپه و گنبدکاووس در استان گلستان جهت امدادرسانی شد.
 
وی گفت: متاسفانه این اتفاق به دلیل سوء مدیریت به بوع پیوست و متولیانی که باید ساخت و سازها و مسیر  آب ورودی به سد را به درستی مدیریت می‌کردند این کار را نکردند و از این رحمت و برکت الهی به عنوان یک فرصت استفاده نشد.
 
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها