خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی سپاه استان قم از اعزام گروه خبری و مستند ساز این سپاه به لرستان با هدف اطلاع‌رسانی از وضعیت سیل‌زدگان به مردم و مسؤولین خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۴۷۷۳
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، علی تقوایی گفت: بار‌ها شنیده‌ایم که از مردم ایران به «ملت همیشه در صحنه» یاد می‌شود که به راستی شاید این عنوان هرگز نتواند واقعیت‌های محض را بیان کند. صحنه‌ها بعضاً نمی‌توانند همه حقایق را نشان دهند؛ چراکه عده‌ای همیشه در گمنامی و پشت‌صحنه‌ها در تکاپو هستند.

وی اظهار داشت: مردم نوع دوست ایران همیشه در صحنه بوده اند، دیروز در سرپل ذهاب و امروز در گلستان، گمیشان، آق‌قلا، پل‌دختر، معمولان، چگنی، خوزستان و... همه آمدند با هر تخصص و هر نوع توانایی و حتی برخی با دست‌های خالی، اما قلب‌هایی مملو از عشق ایرانی.

معاون روابط عمومی سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) ادامه داد: در این میان مردم، سپاهیان و بسیجیان استان قم که روحیه جهادی آنان، مثال‌زدنی است از قافله مهربانی عقب نمانده و چند روزی است که با تمام وجود و امکانات به کمک مردم سیل زده شهرستان چگنی استان لرستان شتافتند.

وی با اشاره به اینکه ۱۹۰ تن از نیرو‌های سپاه استان قم با استقرار در شهر‌های پلدختر و چگنی استان لرستان و به کارگیری تجهیزات، به مردم سیل زده امدادرسانی و خدمات رسانی می‌کنند گفت: در محدوده این شهرستان‌ها ۲۰۲ روستا وجود دارد که ارتباط ۷۰ روستا با شهرستان چگنی قطع شده و ۱۴ روستا نیز با هیچ منطقه‌ای در ارتباط نیست و نیرو‌های سپاه و بسیج مشغول باز کردن راه‌های ارتباطی و خدمت و امداد رسانی به مردم این مناطق هستند.

تقوایی اظهار کرد: با موافقت فرمانده و نماینده، ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب (ع) و همکاری مدیرکل صداوسیمای مرکز قم، گروهی خبری، رسانه‌ای و مستند ساز به سمت مناطق سیل‌زده لرستان و چگنی اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط اضطراری در مناطق سیل‌زده این گروه با هدف به تصویر کشیدن وضعیت این مناطق، شرایط و نیازمند‌های افراد، به منظور اطلاع‌رسانی به مردم و مسؤولین از طریق تهیه و پخش گزارش‌ها و ارتباط زنده با شبکه قم و سایر شبکه‌های سیما و مستند سازی اقدامات سپاه و بسیج اعزام شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها