گروه پزشکان جهادی سفیران سلامت دانشگاه علوم پزشکی قم در تعطیلات نوروز 98 با راه اندازی درمانگاه صحرایی درشهرستان دلگان سلامت را به مردم هدیه دادند.
کد خبر: ۹۱۲۴۷۷۴
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرنگار بسیج از دلگان، محمدحسین داودی نیا، مسئول گروه جهادی سفیران سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان قم در گفتگو با خبرنگار بسیج در دلگان گفت: گروه پزشکی جهادی سفیران سلامت متشکل از ۵۰ جهادگر بسیجی برادر و خواهر پزشک است که در عرصه های دندانپزشکی، متخصص و پزشک عمومی  به اقشار کم برخوردار و آسیب پذیر شهرستان دلگان در سیستان و بلوچستان خدمات پزشکی و درمانی رایگان را در ایام تعطیلات نوروز 98  ارائه کرده است.
 
وی افزود: این جهادگران پزشک خود دردمند اند و شادیشان را در التیام دردهای مردم منطقه می جویند، که برگزاری کلاس‌های مامایی، آموزش بهداشت، کارگاه‌های روان شناسی و مشاوره فردی، کلاس‌های فرهنگی و آموزش قرآن و کتب درسی از فعالیت‌های فرهنگی این گروه جهادی است.

داودی نیا توزیع روزانه هزار وعده غذای گرم با حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) و توزیع آن در مناطق کم برخوردار را از دیگر فعالیت‌های گروه جهادی سفیران سلامت در شهرستان دلگان برشمرد.

مسئول گروه جهادی سفیران سلامت دانشگاه علوم پزشکی قم در پایان خاطر نشان کرد: این گروه جهادی که از ابتدای فروردین ماه سال 98 فعالیت جهادی خود را با شعار ارائه خدمت بی منت در دبیرستان امیر المومنین(ع) شهر گلمورتی آغاز کرده اند و تا ۱۱ فروردین ماه به مدت 11 روز به صورت شبانه روزی  فعالیتهای جهادی خود را در زمینه عصب کشی، ترمیم، جراحی  در این منطقه ادامه داده اند. 
ارسال نظرات