خبرهای داغ:
استاندار قم تأکید کرد؛

آمادگی دستگاه‌های دولتی برای موج دوم بارش‌ها در قم

استاندار قم ضمن تأکید بر آمادگی دستگاه‌های امدادی برای موج جدید بارش‌ها، گفت: با توجه به امکان بروز شرایط مشابه بارش، باید برای مقابله با هرگونه بحران آماده باشیم.
کد خبر: ۹۱۲۴۷۷۷
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، بهرام سرمست اظهار کرد: از وضعیت به وجود آمده و تخریب‌های صورت گرفته در سیلاب اخیر در استان قم باید گزارش صحیح تهیه شود تا برآورد خسارت‌ها به دقت صورت گیرد و در اولین فرصت پرداخت شود.

وی ضمن تأکید بر آمادگی دستگاه‌های امدادی برای موج جدید بارش‌ها، اظهار کرد: با توجه به امکان بروز شرایط مشابه بارش، باید برای مقابله با هرگونه بحران آماده باشیم.

استاندار قم به کمک‌های ستاد بحران این استان به استان‌های گلستان، خوزستان و لرستان اشاره و تصریح کرد: با توجه به مسئولیت ویژه قم در مورد استان لرستان، معاون امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم مأمور مدیریت و رصد انتقال این کمک‌ها به سیل زدگان استان لرستان شده است.

وی تشکیل ستاد کمک‌های مردمی به سیل زدگان استان لرستان در قم را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: برگزاری جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان با حضور اعضای ستاد بحران با هدف پرهیز از موازی کاری و حرکت هدفمند فعالیت‌ها بوده است.

سرمست با اشاره به ارسال منظم کمک‌های مردمی از قم به مناطق سیل زده، اظهار کرد: از نکات مهم بحران سیلاب اخیر تعامل و هماهنگی نیروهای دولتی و مردمی بوده است.

وی به تماس تلفنی رئیس جمهور در زمان بحران سیلاب در قم نیز اشاره کرد و گفت: ایشان نگران وضعیت سیلاب و طغیان رودخانه قمرود بوده و نسبت به مدیریت دقیق و درست آن تأکید داشته است.

استاندار قم گفت: رئیس جمهور از ارسال کمک‌های استان قم به لرستان ابراز خرسندی نموده و بر استمرار آن تأکید کرده است.

وی در پایان افزود: با توجه به اثرات مثبت اجرای طرح‌های آبخیزداری در بالادست پردیسان، ضروری است اجرای این طرح‌ها در رودخانه قمرود نیز در اسرع وقت مورد پیگیری قرار بگیرد.
ارسال نظرات