استاندار اردبیل گفت: استان اردبیل از ساعت های اولیه وقوع سیل در استان های گلستان ، لرستان و خوزستان آمادگی خود را برای مساعدت به سیل زدگان این استان ها اعلام کرده است.
کد خبر: ۹۱۲۴۷۸۳
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰

استان اردبیل در کمک به سیل زدگان پیشقدم است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، اکبر بهنام جو صبح امروز در جلسه هماهنگی کمک به سیل زدگان افزود: تمامی مردم اعم از خیران و دستگاه های اجرایی و کارمندان برای کمک به سیل زده ها پیشقدم شده اند.

وی بیان کرد: در راستای کمک رسانی در قالب موکب اربعین حسینی نیز تمامی دستگاه ها ، مساجد ، تشکل های مذهبی و سازمان های مردم نهاد باید سازماندهی شده و نیازمندی های هموطنان سیل زده تامین شود.

استاندار اردبیل تاکید کرد : تلاش شود با همکاری دستگاه های اجرایی اقلام مورد نیاز سیل زدگان بیش از نیاز تامین شود تا مشکلی در خدمت رسانی ایجاد نشود.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل نیز در این جلسه گفت: در جریان وقوع سیل در سه استان کشور نزدیک به 20 میلیارد ریال کمک رسانی از استان اردبیل انجام گرفته است.

بهروز ندایی افزود: در قالب موکل اربعین نیز هماهنگی های لازم برای تامین اقلام مورد نیاز این موکل انجام گرفته و این کمک ها با امکانات استان در محل حادثه انجام می شود.

وی بیان کرد: تمامی دستگاه های اجرایی استان در راستای تامین اقلام مورد نیاز سیل زدگان همکاری کرده و مردم نیز کمک های نقدی و غیر نقدی خود را ادامه می دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار