خبرهای داغ:
سردار غیب پرور گفت: در استان خوزستان به دلیل حجم زیاد آب و شرایط خاص آن 8 استان به عنوان معین جهت کمک رسانی و امداد رسانی انتخاب شدند.
کد خبر: ۹۱۲۴۸۱۲
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ قبل از ظهر امروز سردار غلامحسین غیب پرور- رییس سازمان بسیج مستضعفین- با حضور در مناطق سیل زده استان خوزستان با مردم ولایت مدار و سیل زده شهرستان حمیدیه دیدار و گفتگو کرد.

سردار غیب پرور در این دیدار گفت: بسیج خود را نوکر و خادم مردم می داند و  اولویت اول آنحفاظت از جان مردم است و تمام تلاشمان را بکار میگیریم تا در این امر مهم شرمنده نشویم.

جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج اولویت دوم بسیج را مشارکت مردم بویژه جوانان بسیجی عنوان کرد و افزود: مردم ولایت مدار و خونگرم خوزستان با اعتماد به نهادهای مردمی، گروه های جهادی و همچنین مشارکت گروهی می توانند گام موثری در تسهیل این شرایط اضطراری بردارند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: در استان خوزستان به دلیل حجم زیاد آب و شرایط خاص آن 8 استان به عنوان معین جهت کمک رسانی و امداد رسانی انتخاب شدند.

سردار غیب پرور در همین خصوص اضافه کرد: با شرح وظایف و تقسیم کار برای استان های معین و پای کار بودن بسیجیان و جهادگران جای هیچ گونه نگرانی نیست و در اسرع وقت با تلاش همگانی مشکلات حل خواهد شد.

جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج در این دیدار ابراز امیدواری کرد: بسیج در نظر دارد با همکاری بنیاد مسکن در ساخت واحدهای مسکونی قدمیدر جهت تسکین آلام مردم بردارد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها