فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان با اشاره به خصوصیت و شاخصه های پاسداران، گفت: رسالت پاسداران، حفاظت و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است.
کد خبر: ۹۱۲۴۸۳۸
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، سرهنگ دوم پاسدار علی دهقانی در گفتگو با خبرگزاری بسیج ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت امام حسین (علیه السلام) و روز پاسدار و اعیاد شعبانیه گفت: بر اساس اصل ۱۵۰قانون اساسی، پاسداری از انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای آن مهمترین رسالت و مأموریت سپاه و پاسداران است.
وی افزود: در طول سال های گذشته، سپاه همواره نقطه اتکاء و بازوی پرتوان ولایت و رهبری در مواجهه با بحرانها و تثبیت کننده اقتدار نظام جمهوری اسلامی بوده است که با تبلور ارزش ها و معیارهای دینی، مردمی بودن، ولایتمداری و شهادت طلبی، سازمان منحصر به فردی است که رسالت خود را برای حفظ انقلاب در برابر تهدیدات و توطئه های دشمنان به خوبی انجام داده است و آنچه مایه امید دوستان انقلاب و یأس دشمنان نظام اسلامی شده است وجود انسانهای فکور، خلّاق، مؤمن، انقلابی و پیرو ولایت در نهادهایی همچون سپاه است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان با اشاره به پیشرفت های روزافزون سپاه در عرصه های مختلف اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از روزهای آغاز فعالیت خویش تا به امروز برای رسیدن به یک نیروی مسلح کار‌آمد و مقتدر مردمی روزبهروز بر آمادگی خود افزوده است و اکنون توانسته‌ با احاطه بر مشکلات و سختیها و با بهره جستن از تجارب دوران هشت ساله دفاع مقدس به جایگاهی برسد که با ساخت تجهیزات فوق مدرن نظامی، راه اندازی مراکز علمی و آموزشی مجهز و بهره‌گیری از نیروهای بسیجی آموزش دیده،خود را به عنوان یک نیروی تأثیر‌گذار مردمی و انقلابی در منطقه خاورمیانه و حتی در جهان معرفی ‌کند و نقش باز‌دارندگی خود را در مقابل دشمنان خارجی و حراست از انقلاب در مقابل توطئه های داخلی ایفا‌ ‌کند.
وی در مورد خصوصیات پاسداران گفت: پاسداران واقعی، مطیع محض ولی امر و امام و رهبر خویش هستند ودر این راه از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند وتا جان در بدن دارند حافظ ونگهبان این نظام وانقلاب خواهند بود. پاسداران، رسالتی خطیر در برابر حفاظت و صیانت از انقلاب اسلامی بر عهده دارند.
سرهنگ دهقانی با اشاره به هجمه های فرهنگی دشمنان در جنگ نرم وسپاه هراسی افزود: رسالت دیگر سپاه، مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است و این مقابله حد و مرزی ندارد..
وی در پایان افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رسالت خود پایبند است و دژی مستحکم در مقابل توطئه ها و ترفندهای دشمنان است و فرزندان امت اسلامی نخواهند گذاشت دشمن و برخی عوامل داخلی کوچکترین ضربه ای به این انقلاب، نظام و ولایت وارد کند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات