فرمانده سپاه خوی گفت: از پاسداران نمونه در خوی تجلیل به عمل می‌آید.
کد خبر: ۹۱۲۴۸۷۳
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۱

به گزارش بسیج از خوی، سرهنگ پاسدار محمد باقر علایی در جلسه هماهنگی برنامه‌های روز پاسدار، گفت:  ارج نهادن به مقام جانبازان دوران دفاع مقدس تكليفي است، كه بر تمامي افراد جامعه واجب و ضروري بوده و كوتاهي كردن در اين راه عاملي براي از ياد رفتن فرهنگ ناب ايثار و شهادت است.

وی پاسداران و جانبازان را صديقين انقلاب و نظام جمهوري اسلامي دانست و افزود: جانبازان دوران دفاع مقدس با جانمايه خويش بذر فداكاري و ايثار كاشتند تا راه شهدا و جانبازان صدر اسلام را زنده نگه دارند.

فرمانده سپاه خوی با اشاره به رشادت هاي رزمندگان در دوران دفاع مقدس، گفت: با كوشش وصف ناپذير رزمندگان اسلام، پاسداران، شهادت و ايثار آنان اكنون ايران اسلامي در ميان كشورهاي خاورميانه داراي بيشترين ضريب امنيتی از لحاظ سياسي، اجتماعي و اقتصادی است.

علایی در ادامه به تشریح برنامه های روز پاسدار و جانباز پرداخت که از جمله آن ها فضاسازی تبلیغی، برگزاری جشن روز پاسدار و جانباز، دیدار با خانواده های پاسداران، جانبازان بازنشسته و خانواده های معظم شهدا، تجلیل از پاسداران نمونه، ارسال پیامک تبریک و برگزاری مراسم روز پاسدار در مناطق  مرزي را عنوان کرد.

در ادامه این جلسه، حجت الاسلام رستمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی، امام حسین(ع) را بزرگ پاسدار اسلام و قرآن معرفی کرد و گفت: اگر امام حسین(ع) در آن برهه از زمان بر علیه یزید قیام نمی کردند خفقان حکومت فاسق بنی امیه دین اسلام را منحرف می کرد.

وی حضرت سید الشهدا(ع) و یاران وفادار ایشان را بزرگترین الگو و اسوه برای پاسداران دانست و افزود: ظلم ستیزی و مقابله با استبداد بزرگترین درس قیام عاشوراست.

حجت الاسلام رستمی، ولایت پذیری، تقوا و پاسداری از مرزهای جغرافیایی و ارزشهای اسلامی را از ملزومات پاسدار عنوان کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات