نیروهای جهادی جمع شدند غم و غصه را از دل مردم بیرون ببرند

فرمانده قرارگاه جهادی بنیاد کرامت امام رضا(ع) گفت: نیروهای جهادی خودجوش مومن انقلابی، بسیجی ارتشی، سپاهی، هلال احمری و مجموعه ای که ما با جمع شدیم و تحت عنوان امام رضایی ها اینجا آمدیم، همه با هم جمع شدند غم و غصه را از دل مردم بیرون ببرند.
کد خبر: ۹۱۲۴۸۸۱
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،حاج حسین یکتا در رابطه با وضعیت پلدختر و حضور جهادگران در این منطقه سیل زده گفت:شاید شهر پلدختر را مانند روزهای جنگ و جبهه و بمباران می بینیم اما امروز می بینیم که نیروهای جهادی خودجوش مومن انقلابی، بسیجی ارتشی، سپاهی، هلال احمری و مجموعه ای که ما با جمع شدیم و تحت عنوان امام رضایی ها اینجا آمدیم، همه با هم جمع شدند غم و غصه را از دل مردم بیرون ببرند.   

 

فرمانده قرارگاه جهادی بنیاد کرامت امام رضا(ع) با بیان این که آنچه که ما در پلدختر می بینیم پلی به سمت خوبی ها، پلی به سمت خدا و خیر و آخرت است،گفت: امروز ما اینجا پلی به سمت زیبایی های ایثار و جهاد و شهادت زمان جنگ می بینیم. 

 

وی افزود: امروز خاطرات زمان جنگ و آن همدلی و یک رنگی ها برای ما تداعی می شود؛ آن روزها همه لباس ها خاکی بودند امروز همه گِلی هستند و یکرنگ شدند در این خیابان های پر از گِل و لای پلدختر را می بینیم.  

 

یکتا با تأکید بر این که امروز پلدختر عرصه ظهور و بروز همه عواطف خوب زیبای ایرانی هاست،بیان کرد: امروز می بینیم کرد و ترک و لر و عرب از سراسر کشور همه دور هم جمع شدند تا غمی از دل آن لر غیور شجاع صبور لرستانی پلدختری و شهر معمولان و روستاهای اطراف ببرند.  

 

به گفته وی امروز در کنار زاگرس ما کوه هایی می بینیم که چنان قدم محکم به زمین می گذارند که این قدم ها نتیجه ایمان و اراده و عشق و علاقه به این کشور به این میهن به این ایمان به خدا و اطاعت ولی امر خداست.  

 

فرمانده قرارگاه جهادی بنیاد کرامت امام رضا(ع) گفت: همه نیروهای جهادی در تلاشند که در مرحله اول گل و لای را از خانه ها خارج کرده و خیابان ها و معابر را تمیز کنند تا ان شا الله به کمک خیرین خیریه ها یا با خرده پول های کوچک همه مردم ایران کارهای بزرگ انجام شود و به ساخت و ساز پلدختر کمک کنیم.  

 

یکتا خاطرنشان کرد: تیم امام رضایی ها پس از حضور قوی خود در استان گلستان ستاد خود را در استان لرستان هم در شهر پلدختر به پا کردند و با شعار "آمده ایم در کنارت بمانیم هموطن" یا با همان شعار که در گلستان گفتیم که "کنارتیم هموطن" آمده ایم که کمک کنیم. 

 

 به گفته وی امام رضایی ها در اینجا مشغول سه فعالیت هستند: اول سازماندهی افراد و عناصری که چه به صورت عمومی یا تخصصی قصد خدمت دارند. دوم سازماندهی اقلام و اجناسی که مردم ارسال می کنند که ما با یک شبکه دقیق مویرگی به نیازمند واقعی در نقاطی که مورد مصرف است می رسانیم. 

 

وی افزود: سوم سازماندهی ارقام و نقدینگی که مردم دوست دارند ارسال کنند که ما اینجا با شماره حساب *780*888# در حال سازماندهی نقدینگی مردم هستیم و شعارمان این است که 80 میلیون ایرانی به مدت 10 ماه در دهم هر ماه اگر 10 هزار تومن کمک کنند برای استان گلستان، لرستان و خوزستان؛ می شود هزار میلیارد تومان پول که می شود با پول های کوچک کارهای بزرگ کرد.  

 

 فرمانده قرارگاه جهادی بنیاد کرامت امام رضا(ع) اظهارداشت: از همه متوکلین و متمولین از همه آنهایی که دستشان به دهانشان می رسد در این روزهای گرفتاری مردم در کنار مردم باشند،خدا به مالشان برکت و به کارشان  عزت می دهد و ما امام رضایی ها ان شالله امین و معتمد شما آمده ایم که بمانیم تا این منطقه را از گل و لای تمیز کرده و آب در خوزستان و گلستان فروکش کند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات