فرمانده مرکز بهداری غرب نیروی زمینی سپاه گفت: تاکنون حدود 15 هزارنفر از مردم سیل زده در این بیمارستان امام حسین(ع) کرمانشاه خدمات درمانی و پزشکی دریافت کرده اند.
کد خبر: ۹۱۲۴۹۰۹
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ علی صفر بخشی فرمانده مرکز بهداری غرب نیروی زمینی سپاه  با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به سیل زدگان افزود: تاکنون حدود 15 هزارنفر از مردم سیل زده در این بیمارستان امام حسین(ع) کرمانشاه خدمات درمانی و پزشکی دریافت کرده اند.

 

وی اضافه کرد: بیمارستان امام حسین مرکز بهداری غرب نیروی زمینی سپاه یک بیمارستان کامل ۳۲ تختخوابی است که از بخش های مختلفی همچون ام آر آی، سی تی اسکن، دندان پزشکی، رادیولوژی، سونوگرافی اورژانس و درمانگاه تشکیل شده است.

  وی افزود: خدمات دندانپزشکی خوبی به سیل‌زدگان عزیز ارائه شده است که در مجموع حدود ۲۰۰ نفر خدمات دندانپزشکی در این مرکز تاکنون دریافت نمودند که حجم ریالی خدمات ۱۷۰ میلیون تومان است.

فرمانده مرکز بهداری غرب نیروی زمینی سپاه با تأکید بر اینکه تاکنون ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار دارویی در نظر گرفته شده که قریب به ۶۰ درصد آن در دو روز اخیر هزینه شده است، عنوان داشت: هر روز داروهایی که به پایان می‌رسند جایگزین می‌شوند و این جایگزینی موجب شده که از نظر دارویی برای توزیع مشکلی نداشته باشیم.

سرهنگ بخشی در پاسخ به این سوال که تا چه زمان در مناطق سیل زده باقی خواهید ماند، گفت: ما تا هر زمان که لازم باشد و دستور فرمانده نیروی زمینی باشد در مناطق سیل زده خواهیم ماند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات