فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه گفت: ما آمادگی داریم هر گونه ماموریت در معمولان و پلدختر را انجام دهیم و تاکنون ماموریت های محوله را با موفقیت انجام داده ایم.
کد خبر: ۹۱۲۴۹۱۱
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار عباس خانی آرانی معاون هماهنگ کننده هوانیروز نیروی زمینی سپاه امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات هوانیروز نیروی زمینی سپاه در امداد رسانی به سیل زدگان ۴ استان کشور اظهار داشت: از ابتدای فروردین تاکنون ۹۲ ساعت پرواز در ۱۳۴ سورتی پرواز در استان های سیل زده کشور انجام شده است و ۷۰۱ نفر از سیل زدگان در ماموریت های عملیاتی هوانیروز نیروی زمینی سپاه امداد رسانی شده اند.

 

وی افزود: ما آمادگی داریم هر گونه ماموریت در معمولان و پلدختر را انجام دهیم و تاکنون ماموریت های محوله را با موفقیت انجام داده ایم.

 

معاون هماهنگ کننده هوانیروز نیروی زمینی سپاه در پاسخ به این سوال که آیا آماده اضافه کردن تعداد بالگرد در مناطق سیل زده هستید؛ گفت: اگر ابلاغ شود در این زمینه اقدام خواهیم کرد.

 

سردار خانی آرانی تاکید کرد: بالگردهای هوانیروز نیروی زمینی سپاه در مناطق سیل زده بیش از ۳۵ تن مواد غذایی و دارویی را به دست سیل زدگان ۴ استان کشور رساندند.

 

وی در پایان با اشاره به حادثه سیل در شیراز خاطرنشان کرد : ما در شیراز از همه امکانات پایگاه هایمان از جمله مهمانسراها برای اسکان عزیزان سیل زده در شیراز استفاده کردیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات