خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان از کشف حدود ۲۰۰ کیلوگرم تریاک در دو عملیات جداگانه و دستگیری ۲ نفر قاچاقچی در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۴۹۲۷
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار "عبدالرضا آقاخانی" در تشریح این خبر اظهار داشت: با تمرکز پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم بر عوامل اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد یکی از قاچاقچیان با یک دستگاه کامیون مقادیر قابل توجهی مواد مخدر در پوشش محموله "تره بار" را از یکی از استان‌های "جنوب شرقی" کشور به "پایتخت" منتقل و از حوزه استحفاظی استان قم عبور خواهد کرد.

وی افزود: موضوع در درستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضائی، کنترل خودرو‌های عبوری از محور‌های مواصلاتی استان آغاز شد.
 
فرمانده انتظامی استان اعلام داشت: باهوشیاری ماموران خودروی مذکور در "اتوبان قم –کاشان"شناسایی و توقیف و راننده آن دستگیر شد.
 
سردار آقاخانی ادامه داد: در بازرسی صورت گرفته از خودروی توقیف شده مقدار ۱۱۷ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در قالب ۱۱ بسته از زیر بار محموله "پیاز" کشف شد.
 
وی با اشاره به عملیات دیگر و کشف بیش از ۸۱ کیلوگرم تریاک توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، بیان داشت: یکی از قاچاقچیان مواد مخدر قصد داشت با یک دستگاه تریلی "ولوو" مقادیر قابل توجهی مواد مخدر در پوشش محموله تره بار را از یکی از استان‌های "مرکزی" کشور به "پایتخت" منتقل و از حوزه استحفاظی استان قم عبور کند.
 
فرمانده انتظامی استان ابراز داشت: موضوع در درستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضائی، کنترل خودرو‌های عبوری از محور‌های مواصلاتی استان آغاز شد.
 
سردار آقاخانی اضافه کرد: باهوشیاری ماموران، خودروی مذکور در عوارضی "قم-گرمسار" شناسایی، توقیف و راننده آن دستگیر شد.
 
وی اعلام کرد: در بازرسی صورت گرفته از خودروی توقیف شده مقدار ۸۱ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک بالفاله در قالب ۸ بسته از زیر بار محموله "هندوانه" کشف شد.
 
فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در مجموع در دو عملیات مذکور مقدار ۱۹۹ کیلو و ۱۵۰ گرم تریاک کشف شد، خاطرنشان کرد: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده به مرجع قضائی معرفی که با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.
ارسال نظرات