خبرهای داغ:
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج دررامشیر ، درراستای کمک رسانی به سیل زدگان استان خوزستان به همین منظور ایستگاه جمع آوری کمک های مردمی رامشیر با همت بسیج سازندگی سپاه رامشیر وپایگاه های مقاومت بسیج دربسیج سازندگی سپاه رامشیر برپاشد.
کد خبر: ۹۱۲۴۹۷۲
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۲

فرمانده سپاه رامشیر جناب سرگرد پاسدارکیوان منصوری اظهار کرد : همه ماوظیفه داریم به مردم سیل زده کشور در هر شرایط آب و هوایی کمک رسانی امدادی داشته باشیم که این اقدام در اصل یک نوع عبادت است.

وی افزود : ایستگاه جمع آوری کمک های مردمی رامشیر با حضور پرسنل پاسدار و بسیجیان گردان و مشارکت خوب مردم ، خیرین و اتاق اصناف و بازاریان برپا شده که این ایستگاه در حال جمع آوری کمک ها شامل پوشاک، آب معدنی ، کنسرو و پول نقدی هست.

وی بابیان ادامه کمک های مردمی برای سیل زدگان کشور گفت: سپاه و بسیج رامشیر با مشارکت خیرین بصورت شبانه روزی کمک های مردمی نقدی و غیر نقدی را برای سیل زدگان خوزستان با تمام قوا انجام می دهد و برای نجات سیل زدگان با تمام امکانات موجود همکاری خواهند داشت.

فرمانده سپاه رامشیر جناب سرگرد پاسدارکیوان منصوری
عنوان کرد: تا کنون اقلام خوبی در زمینه های آب معدنی، پوشاک و پول نقد جمع آوری شده و همچنان اینگونه کمک های نقدی و غیر نقدی با حضور شهروندان و بسیجیان و بازاریان دررامشیر ادامه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها