خبرهای داغ:
رئیس شورای شهر قم از اختصاص بین یک تا ۳ ماه حق جلسات برخی اعضای شورای شهر قم به سیل‌زدگان لرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۴۹۹۱
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، عبدالله جلالی دوشنبه شب در نودمین جلسه شورای شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با ابراز رضایت از روند امدادرسانی و کنترل سیلاب در قم اظهار کرد: سیلاب در شهر قم با مدیریت درست و به‌موقع مجموعه مسوولان بدون خسارت‌های چشمگیری کنترل شد.

وی با تاکید بر اینکه مجموعه مدیریت شهری قم آماده کمک‌رسانی به خسارت دیدگان سیل در تمامی شهر‌هایی بوده که سیلاب و سیل آن‌ها را تحت تأثیر قرار داده است از اختصاص بین یک تا سه ماه از حق الجلسات جمعی از اعضای شورای شهر به خسارت دیدگان سیل در لرستان خبر داد.

رئیس شورای شهر قم با اشاره به اعزام بخشی از نیرو‌ها و ناوگان شهرداری قم برای امدادرسانی به سیل‌زدگان لرستان گفت: مردم قم در روز‌های اخیر کمک‌های قابل‌توجهی را به سیل‌زدگان استان‌های لرستان، گلستان و خوزستان اختصاص داده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه سیل مهربانی که در شهر قم آغازشده تا به سامان رسیدن مناطق سیل‌زده به وضعیت عادی ادامه پیدا می‌کند، به شعار امسال اشاره کرد و افزود: در مسئله رونق تولید صرفاً تولید کالا مدنظر نبوده و باید تولید خدمات را نیز به آن اضافه کرد.

جلالی با بیان اینکه تولید کالا و خدمات دو مقدمه اصلی رونق تولید و توسعه یک کشور است گفت: اگر در تولید علم جامعه پیشرفت کند به همان میزان تولید کالا و خدمات نیز توسعه و گسترش پیدا می‌کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها