مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاههای استان سیستان و بلوچستان:

پاسدار یک مجاهدفی سبیل الله است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاههای استان سیستان و بلوچستان گفت:امام حسین(ع) از انقلاب پیامبر(ص) و ارزشهای آن پاسداری کرد، پاسداران هم باید از انقلاب اسلامی و ارزشهای آن پاسداری کنند.
کد خبر: ۹۱۲۴۹۹۷
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶
حجت الاسلام نعیم اربابی مسئول نمایندگی ولی فقیه، در سپاه فرودگاههای استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت:همانطور که امام حسین(ع) برای پاسداری از اسلام خود و خانواده اش را فدا کرد تا اسلام بماند؛ پاسدار هم برای پاسداری از انقلاب و ارزش های آن از جانش میگذرد تا انقلاب و ارزش های آن بمانند.
 
وی با اشاره به این مطلب که پاسدار یک مجاهدفی سبیل الله است و این جهاد در راه خدا؛ نه به عنوان یک شغل، بلکه به عنوان یک وظیفه شرعی تلقی می شود، افزود: اگر ملت ايران امروز از عزت ملي و عزت نفس برخوردارهستند و توانسته اند طی ۴۰ سال گذشته با ايستادگي در برابر نظام سلطه و زورگويي‌‌هاي آن، از هويت مستقل اسلامي و ايراني خود دفاع كند، اين مهم به بركت جهادي حاصل شده كه پرچمداران آن، پاسداران انقلاب اسلامي هستند.
 
حجت الاسلام اربابی تصریح کرد: امام حسین(ع) از انقلاب پیامبر(ص) و ارزشهای آن پاسداری کرد، پاسداران هم باید از انقلاب اسلامی و ارزشهای آن پاسداری کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاههای استان سیستان و بلوچستاندر پایان خاطر نشان کرد: حضرت امام(ره) در توصيه‌اي به پاسداران مي‌فرمايند: «از پاسداري خود پاسداري كنيد» اين مهم را رهبر فرزانه انقلاب اسلامي، اين‌گونه مورد تأكيد قرار مي‌دهند كه پاسداران بايد روح و حقيقت پاسداري را مورد توجه قرار دهند و عنوان والاي پاسداري را با خصوصياتش در وجود و در دل و روح و ذهنشان حفظ كنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار