امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش:

شجاعت پاسداران در مدیریت بحران ها موثر بوده است

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: شجاعت، ایثار، حضور مقتدرانه و همیشگی در صحنه های انقلاب و دلاورمردیهای پاسداران وطن در مدیریت بحران ها موثر بوده است.
کد خبر: ۹۱۲۵۰۲۳
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲
مولوی محمدعلی شهنوازی، امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در گفتگو با خبرنگار بسیج در خاش گفت: شجاعت، ایثار، حضور مقتدرانه و همیشگی در صحنه های انقلاب و دلاورمردیهای پاسداران وطن در مدیریت بحران ها موثر بوده است.

وی افزود: پاسداران وطن و بسیجیان مخلص از سالهای شروع انقلاب تاکنون توانسته اند انقلاب و کشور را از آسیب های مختلف دور کنند که حضور مقتدرانه در شرایط بحرانی سیلاب اخیر نمونه ای بارز از خدمات ارزشمند این قشر بزرگ به مردم ایران است.

مولوی شهنوازی اظهار داشت: در گام دوم انقلاب اسلامی حضور پاسداران وطن سبب کاهش مشکلات کشور خواهد شد.

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش  با تجلیل از خدمات سپاه و بسیج به مردم ایران بیان کرد: خدمات پاسداران وطن در نهادهای سپاه و بسیج مانند خورشید تابان در آسمان کشور می درخشد.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: رونق تولید و اشتغال از نیازها و ضرورت های اساسی کشور بوده که مقام معظم رهبری با نام گذاری سال توانسته اند اهداف رونق تولید و شکوفائی اقتصادی را تبیین کنند و امیدواریم با همکاری بسیجیان و پاسداران وطن و اتحاد و همدلی مردم و تلاش های دولت بتوانیم تحقق شعار سال را مشاهده و توطئه های دشمنان را نیز خنثی کنیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار