سردار رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت:روز پاسدار، روز تحقق پاسداری از اسلام، حقیقت و مکتب الهی و تبلور دفاع از اهداف و ارزش‌های متعالی اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۲۵۰۷۲
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹
محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، بزرگداشت سالروز میلاد امام حسین علیه السلام و روز پاسدار و جانباز بیان کرد: این شهدا و جانبازان بودند که با نثار و سپر جان خود نگذاشتن دشمن به میهن پاک ما قدم بگذارد.

وی با اشاره به اینکه دفاع در جهت دوری وطن از دشمنان یک افتخار است، افزود: امروزه پاسداران انقلاب هیچ کم و کاستی با پاسداران دوران ۸ سال جنگ تحمیلی ندارند.

سردار رجبی  خاطر نشان کرد: عشق به نظام و انقلاب باید در روحیه بسیجی‌ها تقویت شود تا زمینه برای جذب بسیجیان به سوی دشمنان اسلام و نظام فراهم نگردد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار داشت: تشکیل صد‌ها هسته جهادی و تلاش شبانه روزی برای رفع محرومیت و مشکلات مردم در دورترین نقاط کشور که از کمترین امکانات برخوردار هستند از افتخارات بزرگ فرزندان سپاهی و بسیجی این ملت است.

سردار رجبی بیان کرد: همان طور که امام راحل گفته بودند، سوم شعبان روز طلیعه پاسدار و پاسداری از مکتب مترقی اسلام است.

وی افزود: پاسدارها، حسین‌های زمانه هستند و باید این نکته را در دل خود جای دهند، همان طور که حسین علیه السلام در برابر منکر سر خم نکرد هیچگاه در به پلیدی‌ها پشت کنند و همواره در مبارزه با آن باشند.

فرمانده قرارگاه شهید شهرامفر استان کردستان، به جانفشانی‌های مدافعین حرم اشاره کرد و گفت: هیچ موقع نباید فراموش کنیم که امنیت و آرامش خود را مدیون خون پاک شهدا هستیم.

سردار رجبی افزود: با اشاره به روز هنر انقلاب اسلامی و سالروز شهادت هنرمند شهید مرتضی آوینی گفت: ما دست هنرمندان متعهد و دلسوز را می‌بوسیم و به وجود آن‌ها افتخار می‌کنیم و از جوانان متعهد و انقلابی نیز می‌خواهیم به عرصه هنر انقلابی ورود پیدا کنند و پاسدار خون شهید آوینی و صد‌ها هزار شهید و جانباز فداکار باشند.


وی در ادامه  گفت: روز جانباز نیز تجلی گر راستین ایثارگری ها، مجاهدت‌ها و از خود گذشتگی‌های جانبازان عزیز و صبوری است که در مکتب بزرگ جانباز دشت کربلا و سید و مولای خود درس ایثار و وفاداری خوانده اند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات