نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان در بیانیه ای مشترک تاکید کردند: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از دستاوردهای بزرگ ملت و انقلاب اسلامی ایران بوده وبا تمام وجود از ارزش های انقلاب پاسداری نموده است.
کد خبر: ۹۱۲۵۱۶۰
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴

به گزارش  خبرگزاری بسیج؛در این بیانیه  مشترک آیت الله علی خاتمی و فتح الله حقیقی در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از دستاوردهای بزرگ ملت و انقلاب اسلامی ایران است که علاوه بر حفظ امنیت و مسائل دفاعی، در عرصه‌های دیگری همچون سازندگی، عمران، خدمت‌رسانی به محرومان، مسائل فرهنگی و هنری و تولید فکر انقلابی، نقش‌آفرینی می‌نماید و بر اساس اصل ۱۵۰ قانون اساسی یکی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار زنجان در این بیانیه اعلام کرده‌اند: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته با تمام وجود از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی پاسداری نموده است و مصداق این جمله رهبر معظم انقلاب (مدظلهالعالی) قرارگرفته است که فرمودند: " جمله معروف امام خمینی (رحمه‌الله) «اگر سپاه نبود کشور هم نبود».

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: اقدام رذیلانه دولت آمریکا مبنی بر اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان یک سازمان تروریستی یکی دیگر از اقدامات این دولت جنایتکار، لکه ننگ و مفتضحانه‌ای بر عمر نفرت بار استکبار جهانی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار زنجان در این بیانیه اعلام کرده‌اند: آمریکایی‌ها خوب می‌دانند که تصویب این طرح به منزوی شدن آمریکا منجر خواهد شد و دستان ایران را برای اقدامات متقابل بازخواهد گذاشت که اقدام به‌جای ریاست محترم جمهوری و شورای امنیت کشور در همین راستا است.

در بیانیه مشترک خاتمی و حقیقی آمده است: آمریکایی‌ها خود به میزان حمایت و پشتیبانی مردم ایران از نیروهای سپاه پاسداران اشراف دارند لذا با این اقدام تصور می‌کنند که میزان حمایت مردمی کمتر خواهد شد و از این طریق به دنبال کاهش امنیت ملی ایران هستند، آمریکا با این اقدام، منافع ملی جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران را هدف قرار داده و علاوه بر دامن زدن به جنگ اقتصادی، امنیت ملی کشورمان را تهدید می‌کند.

 

ارسال نظرات