خبرهای داغ:
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به انتشار گزارشی‌هایی از احتمال درج نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در فهرست گروه‌های تروریستی امریکا گفت: آمریکا نتیجه‌ای از این اقدام خود نخواهد دید.
کد خبر: ۹۱۲۵۱۹۲
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور اظهار داشت: دشمنی و توطئه‌های آمریکا علیه انقلاب و سپاه در طول چهار دهه گذشته همواره وجود داشته است.

وی با اشاره به قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در فهرست گروه‌های تروریستی از سوی امریکا افزود: این قبیل از سخنان، حرف‌های تازه‌ای نیست، تا قبل از این و در دوره رئیس‌جمهور قبلی آمریکا نیز از سپاه قدس به‌عنوان گروهک تروریستی نام می‌بردند و قبل از آن نیز ایران را محور شرارت در منطقه خطاب می‌کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد: دشمنی و توطئه‌های آمریکا و ترامپ علیه ایران همواره وجود داشته و ادامه پیدا خواهد کرد، اما ثمره و خروجی خاصی از این قبیل اقدامات هرگز نصیب آن‌ها نخواهد شد.

ذوالنور با اشاره به شکست طرح‌های ایران‌ستیزی آمریکا در ۴۰ سال گذشته گفت: آمریکا هر اقدامی که در قبال ایران و سپاه پاسداران می‌توانسته انجام داده و درباره این قبیل اقدامات نیز آن‌ها نمی‌توانند تصور کنند که نتیجه آنچه چیزی خواهد بود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ترامپ تمام دشمنی و عناد خود را علیه ایران و سپاه پاسداران به راه انداخته، اما نتیجه خاصی از آن به دست نخواهد آورد همان‌گونه که تا به امروز نیز نتیجه‌ای از دشمنی‌های ۴۰ ساله خود نگرفته است
ارسال نظرات