خبرهای داغ:
مدیر دفتر آیت‌الله حسین نوری همدانی بیان کرد: ایشان هزینه ساخت ۲۰ واحد مسکونی روستایی، ۱۰۰ سرویس بهداشتی، ۱۰۰ بسته لوازم خانگی و همچنین ساخت ۳ خانه بهداشت، ۳ مدرسه شش کلاسه را تقبل کردند.
کد خبر: ۹۱۲۵۱۹۷
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد شمس مدیر دفتر آیت‌الله العظمی حسین نوری همدانی گفت: با توجه به سیل اخیر در بعضی استان‌های کشور، ضمن شکر نعمت بارش باران از جانب خداوند متعال و طلب صبر و اجر برای حادثه دیدگان و تشکر از همت بلند مردم عزیز ایران در یاری رساندن به آسیب‌دیدگان، بار دیگر از همه مردم و مسؤولان تقاضا می‌شود باز در حد توان خود به کمک‌ها ادامه دهند.

وی افزود: در همین راستا آیت‌الله العظمی نوری همدانی از مراجع عظام تقلید ساخت ۲۰ واحد مسکونی روستایی، ۱۰۰ سرویس بهداشتی، ۱۰۰ بسته لوازم خانگی که شامل شش کالای اساسی اعم از فرش، گاز، تلویزیون، یخچال و ماشین لباسشویی و همچنین ساخت ۳ خانه بهداشت، ۳ مدرسه شش کلاسه را برای سیل‌زدگان تقبل کردند.

حجت‌الاسلام شمس بیان داشت: بیش از این نیز معظم‌له ۱۰۰ میلیون کمک نقدی از طریق کمیته امداد امام به سیل‌زدگان اختصاص و استفاده از یک سوم از سهم مبارک امام (عج) را برای کمک به آنان اجازه داده بودند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها