سرگرد سعید تاجیک از تخریب کامل ۲۵ خانه در ۲ روستا «تالارپشت» و «نجارکلا» استان مازندران بر اثر سیل ۲۸ اسفند ماه سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۵۲۳۵
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران:سرگرد سعید تاجیک  در جلسه خیرین ورامینی در جهت بازسازی مناطق سیل زده ۲ روستا استان مازندران طی سخنانی گفت: این سیل سبب جان باختن بیش از ۷۰ تن از هم وطنان شد و مصیبت‌های مادی و معنوی بیشماری نیز به ملت تحمیل کرد.

وی افزود: امروز در شرایط گرانی، تحریم و مشکلات مالی به سر می بریم، اما مردم به ویژه ورامینی‌ها آن قدر کرامت دارند، که همواره در کمک به سایر هم وطنان خود پیش قدم بوده و هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ورامین با بیان اینکه ناحیه مقاومت بسیج ورامین برای بازسازی بخش‌هایی از استان مازندران مأموریت دارد، گفت: ۲۸ اسفندماه سیل در شهرستان «سیمرغ» در استان مازندران رخ داد، که تا هفتم فروردین هیچ واکنشی در این خصوص دیده نشد و استان مازندران در سکوت خبری است، سیل در استان گلستان به خوبی و لحظه به لحظه پوشش داده می‌شود، اما استان مازندران در سکوت خبری است.

وی افزود: یک قلم از کمک‌های مردمی ورامین در قالب بیش از یک هزار سبد کالا به مازندران ارسال شده است و کمک‌های دیگر نیز به تدریج جمع شده و از مرکز استان به مازندران ارسال می‌شد.

تاجیک گفت: در شهرستان سمیرغ شاهد آب گرفتگی به دلیل طغیان رودخانه‌ها بودیم، بازسازی ۲ روستا «تالار پشت» و «نجار کلا» با ۴۳۵ خانوار به شهرستان ورامین سپرده شده است، که ۱۹۵ خانوار از این روستاییان را سیل گرفته و منزل ۲۵ خانوار تخریب کامل شده بود.

سرگرد سعید تاجیک از تخریب کامل ۲۵ خانه در ۲ روستا «تالارپشت» و «نجارکلا» استان مازندران بر اثر سیل ۲۸ اسفند ماه سال گذشته خبر داد.

سرگرد سعید تاجیک از تخریب کامل ۲۵ خانه در ۲ روستا «تالارپشت» و «نجارکلا» استان مازندران بر اثر سیل ۲۸ اسفند ماه سال گذشته خبر داد.سرگرد سعید تاجیک از تخریب کامل ۲۵ خانه در ۲ روستا «تالارپشت» و «نجارکلا» استان مازندران بر اثر سیل ۲۸ اسفند ماه سال گذشته خبر داد.سرگرد سعید تاجیک از تخریب کامل ۲۵ خانه در ۲ روستا «تالارپشت» و «نجارکلا» استان مازندران بر اثر سیل ۲۸ اسفند ماه سال گذشته خبر داد.سرگرد سعید تاجیک از تخریب کامل ۲۵ خانه در ۲ روستا «تالارپشت» و «نجارکلا» استان مازندران بر اثر سیل ۲۸ اسفند ماه سال گذشته خبر داد.سرگرد سعید تاجیک از تخریب کامل ۲۵ خانه در ۲ روستا «تالارپشت» و «نجارکلا» استان مازندران بر اثر سیل ۲۸ اسفند ماه سال گذشته خبر داد.

سرگرد سعید تاجیک از تخریب کامل ۲۵ خانه در ۲ روستا «تالارپشت» و «نجارکلا» استان مازندران بر اثر سیل ۲۸ اسفند ماه سال گذشته خبر داد.سرگرد سعید تاجیک از تخریب کامل ۲۵ خانه در ۲ روستا «تالارپشت» و «نجارکلا» استان مازندران بر اثر سیل ۲۸ اسفند ماه سال گذشته خبر داد.

ارسال نظرات