خبرهای داغ:
رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: در تاریخ انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران با الگو برداری از فرهنگ عاشورایی، توانسته ادامه دهنده مسیر حسینی در فتح قله های عزت، افتخار، اقتدار و استقلال برای جمهوری اسلامی ایران باشد و این مسیر با قدرت ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۱۲۵۲۵۰
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قز.وین، حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در دیدار مسئولان قضایی استان با سردار شاهرخی، فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین که به مناسبت فرارسیدن روز پاسدار صورت پذیرفت ضمن تبریک این روز گفت: محور حرکت سپاه پاسداران، تبعیت از ولایت که توصیه شهداء نیز بوده است و در طول چهل سال انقلاب مظهر ولایتمداری بوده که این به معنای بصیرت دینی مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
وی افزود: امروز سپاه پرچمدار راه شهدا است و با همه توان از دستاورد های انقلاب و نظام پاسداری می کند و بر پیمانی که با شهداء، امام شهداء و مقام عظمای ولایت بسته است، وفادار است.
مقام ارشد قضایی استان بیان داشت: رییس جمهور آمریکا نسبت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گستاخی نموده و این نهاد مردمی را که افتخار نظام است در لیست گروه های تروریستی قرار داده و ما این اقدام ناشایست آمریکا را توهین به کل نظام و مردم می‌دانیم و بدون شک از این عمل خود پشیمان خواهند شد.
حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در ادامه تصریح کرد: بسیاری از مردم کشورهای منطقه همچون عراق و سوریه به حضور سپاه پاسداران افتخار می کنند و به عنوان نهادی تظلم خواه شناخته می شود و در بسیاری از موارد مانع دستیابی اسکتبار جهانی به اهداف پلید و شومش در منطقه شده و به سبب ضربه‌هایی که به دشمنان وارد کرده است، امروز مورد هجمه و غضب دشمنان نظام قرار گرفته است.
رییس کل دادگستری استان قزوین اظهار داشت: سپاه در تمامی عرصه ها نقش‌آفرین است و هم در جنگ نرم و سخت و هم در بحث سازندگی با قدرت و به موقع ورود پیدار می کنند، همانگونه که در سیل سهمگین اخیر شاهد حضور جهادی و انقلابی مجموعه سپاه پاسداران در کمک رسانی به مردم سیل زده در استان های مختلف بودیم.
رییس شورای مسئولان قضایی استان تاکید کرد: در تاریخ انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران با الگو برداری از فرهنگ عاشورایی، توانسته ادامه دهنده مسیر حسینی در فتح قله های عزت، افتخار، اقتدار و استقلال برای جمهوری اسلامی ایران باشد و این مسیر با قدرت ادامه خواهد داشت.
وی افزود: یقینا آزادگی و سربلندی ایران اسلامی را در عرصه های گوناگون مدیون تلاش های خستگی ناپذیر و جهادی نیروهای مومن و انقلابی سپاه پاسدارن هستیم و در عرصه های حساس که دشمنان این نهاد را مورد هجمه قرار می دهند، هم مسئولان و هم مردم باید پشتیبان سپاه پاسداران باشند تا به آنان ثابت کنند که سپاه از ارزش های مردم و نظام است.
حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در پایان گفت: امروز شاهدیم که سپاه برای حفظ اسلام و امنیت کشور کیلومترها خارج از خاک وطن در مقابل دشمنان و گروهک های تروریستی ایستادگی می کند و در این مسیر شهدای بسیاری نیز تقدیم اسلام کرده است و این روحیه یک روحیه‌ی کاملا جهادی و الهی است که باید به عنوان یک فرهنگ در بین جامعه بخصوص نسل جوان نهادینه شود تا دشمنان بدانند ما همچنان پای ارزش های انقلاب و نظام ایستاده ایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها