حجت الاسلام کریم پور، گفت: دژ استوار سپاه در حفاظت همه جانبه از هویت و استقلال ایران اسلامی و دفاع از محور مقاومت و مظلومین جهان خار چشم دشمنان است.
کد خبر: ۹۱۲۵۲۵۵
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام سید مهران کریم پور در این گفتگو با اشاره به خدمات سپاه در نظام اسلامی گفت: از زمان تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این نهاد مقدس بدون وقفه در راه دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی از پای ننشسته و در درگیری با منافقین، رژیم بعث عراق، دشمنان داخلی، کارشکنی های بیگانگان و گروهای وابسته به استکبار جانانه ایستادگی کرده و با کارنامه ای درخشان به ادامه اهداف خود می پردازد.

این کارشناس مسایل دینی و فرهنگی، ادامه داد: 40 سال است که دژ استوار سپاه در حفاظت همه جانبه از هویت و استقلال ایران اسلامی و دفاع از محور مقاومت و مظلومین جهان خار چشم دشمنان و به خصوص آمریکا و رژیم صهیونیستی گشته و آنها در میدان عمل به شکست رسیدند و الان سعی می کنند در فضای مجازی و با عربده کشی و تروریست خواندن سپاه، زخم 40 ساله را التیام ببخشند؛ ولی نمی دانند که ملت غیور ایران و سپاه قدرتمند این مرز و بوم تا نابودی ظلم از هیچ تلاشی کوتاهی نمی کنند.

وی افزود: بدون تردید آمریکا سپاه را عامل ناکامی همه طراحی ها و دسیسه های خود در خاورمیانه می داند و از سوی دیگر ماندگاری نظام جمهوری اسلامی ایران را در گرو وجود سپاه می بیند.

کریم پور با تاسی از آیه "موتوا بغیضکم" اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی و سپاه پاسداران از دست این نهاد مقدس و مردمی عصبانی هستند و ان شالله بااین عصبانیت به درک واصل می شوند.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران یک نهاد مردمی است و در دل مردم جای دارد و در طول این سالها به مردم خدمات زیادی ارائه داده و دشمن نمی تواند با توطئه های خود مردم را نسبت به سپاه بدبین کنند.

 

ارسال نظرات