خبرهای داغ:
حجت الاسلام معبودی در بازدید از مناطق سیل زده استان گلستان اذعان گرد: خدمت صادقانه سپاه و بسیج به مردم گرفتار در سیلاب باعث افتخار است و هیچ پاداشی بالاتر از رضایت خداوند و مردم از پاسداران و بسیجیان نیست.
کد خبر: ۹۱۲۵۳۱۹
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷

به گزارش خبر گزاری بسیج در قزوین، بازدید همزمان حجت الاسلام رعایتی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان گلستان به همراه حجت الاسلام معبودی مسئول نمایندگی سپاه استان قزوین با همراهی حجت الاسلام منصوری امام جمعه بندر ترکمن از روند امداد رسانی سپاه به مردم سیل زده گلستان صورت گرفت.

حجت الاسلام معبودی در این بازدیدعنوان کرد: خدمت صادقانه سپاه و بسیج به مردم گرفتار در سیلاب باعث افتخار است و هیچ پاداشی بالاتر از رضایت خداوند و مردم از پاسداران و بسیجیان نیست.

وی تبیین کرد: سیل با وجود نغمات ، نعماتی همچون وحدت بیشتر بین تشیع و تسنن و بالاتر رفتن محبوبیت سپاه و بسیج در بین مردم به واسطه تلاش دلسوزانه شان برای رفع مشکلات مردم شده است.

گفتنی است حجت الاسلام معبودی در این بازدید ها با عالمان دینی اهل تسنن ترکمن دیدار و در جریان مشکلات سیل زدگی مردم آنها بصورت مستقیم قرار گرفت و در جهت تسهیل، اقدامات و برنامه ریزی های لازم صورت .

1012/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها