امام جمعه شهرستان پارس آباد گفت: وحدت و اتحاد و همدلی مردم با سپاه مشت محکمی بر دهان استکبار و یاوه گویان است
کد خبر: ۹۱۲۵۳۵۱
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، عصر امروز مسئولان شهرستان پارس آباد به مناسبت ولادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار با فرماندهی و پرسنل سپاه این شهرستان دیدار کردند.

حجت الاسلام سید سعید رشادی امام جمعه شهرستان پارس آباد در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، اظهار کرد: امام حسین(ع) پرچمدار قیام علیه ظلم و حمایت از حق و مبارزه با باطل و تشکیل حکومت اسلامی و اجرای عدالت بود و رسالت سپاه پاسداران هم ادامه‌دهنده رسالت امام حسین (ع) و مکتب عاشورا است.

وی گفت: پاسداری سپاه از ارزش‌ها و انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن باعث شده تا دشمن از قدرت و نفوذ سپاه در دل ملت‌های جهان به هراس افتاده و به فکر این اقدام خلاف موازین و قوانین جهانی دست بزند.

امام جمعه شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه امروزه وحدت و همدلی مردم با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عامل موفقیت ملت ایران و یاس و ناامیدی دشمنان نظام اسلامی است، افزود: وحدت و اتحاد و همدلی مردم با سپاه مشت محکمی بر دهان استکبار و یاوه گویان است.

علی علایی فرماندار شهرستان پارس آباد نیز در این دیدار با اشاره به اینکه ملت ایران پشتیبان و حامی فرزندان پاسدار خود هستند، بیان کرد: سپاه پاسداران از بطن انقلاب اسلامی است و در دل مردم جای دارد و هر دشمنی با سپاه منجر به شکست خواهد شد.

وی عنوان کرد: همه مردم ایران بسیجی و سپاهی هستند و سپاه هم در تمام عرصه‌های نظامی و فرهنگی کمک‌رسان مردم بوده به‌طوری‌که در حادثه اخیر کمک‌رسانی و مشارکت سپاه به روشنی مشهود است.

در پی قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی از سوی آمریکا، مسئولان و اقشار مختلف مردم این اقدام آمریکا که از روی استیصال و درماندگی آنان بود را به شدت محکوم کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار