عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: سپاه پاسداران به عنوان بازوی توانمند جمهوری اسلامی و بخش اعظمی از حاکمیت است که در دل و جان ملت ایران جای دارد.
کد خبر: ۹۱۲۵۳۶۷
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۲

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به اقدام غیرقانونی و خصمانه دولت آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروههای تروریستی گفت: آمریکائی ها تصور باطل و غلطی از ملت ایران دارند، آنها بخشی از حاکمیت این کشور را به عنوان تروریست معرفی کردند و این چیز عجیبی است.

وی این اقدام را نشان از ضعف و ناتوانی دولت آمریکا در مقابله با ایران دانست و افزود: سپاه پاسداران که تشکیل آن با قانون اساسی جمهوری اسلامی شکل گرفته است به عنوان بازوی توانمند جمهوری اسلامی و بخش اعظمی از حاکمیت است که در دل و جان ملت ایران جای دارد.

این نماینده مردم در مجلس دهم نتیجه این اقدام را پیامدهای جبران ناپذیر برای نظام سلطه دانست و تأکید کرد: سپاه پاسداران یعنی ملت ایران و ملت ایران یعنی سپاه ،که اینها از یکدیگر جدا نمی شوند و آمریکائیها قطعا از این اقدام پشیمان خواهند شد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی این اقدام را نقطه عطفی برای وحدت و همبستگی مردم دانست و بیان داشت: بدون شک این اقدام موجب انسجام ملی بیشتر مردم کشور خواهد شد و امروز مشت خیانت آمریکا برای همه باز شده است و همه فهمیده اند، آمریکا آن انسان مودب نیست.

نماینده مردم محلات در مجلس سیاست آمریکا را چپاول و غارتگری دانست و با اشاره به عبرت گیری از تجربه تلخ برجام اضافه کرد: همه مردم فهمیده اند که مشت آهنین آنها و لبخند تلخ آنها فریب و توطئه گری است و امروز همه متوجه شدند که هدف از برجام و کنوانسیون های استعماری توطئه علیه ایران بود.

حجت الاسلام سلیمی این اقدام را بی اثر خواند و تصریح کرد: آمریکائی ها در حقیقت با مردم ما مخالف هستند و از دیدگاه ترامپ همه ملت ایران تروریست هستند؛ این موضوع بارها توسط ترامپ گفته شده و اقدام وی آب در هاون کوبیدن است و نتیجه این اقدام نابخردانه را قطعا خواهد دید.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس  با اشاره به طرح اقدام متقابل برابر فعاليت‌هاي تروريستي نيروهاي آمريكايي  در پایان خاطرنشان کرد: طرح سه فوریتی مجلس شورای اسلامی برای اقدام متقابل با آمریکائی ها در دستور امروز قرار گرفت و به تصویب رسید.

 انتهای پیام/ 

ارسال نظرات