معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در گفتگو با بسیج مطرح کرد
معاون استاندار مرکزی گفت: چنین نیرویی به این عظمت و ایثارگری را کدام کشور دارد و دشمنان می ترسند که این فرهنگ و جذابیت به سایر کشورهای منطقه نفوذ پیدا کند.
کد خبر: ۹۱۲۵۳۹۵
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸

بهروز اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به اقدام آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران، این نهاد انقلابی را حافظ انقلاب دانست و گفت: در این دو سالی که ترامپ رئیس جمهور آمریکا شده رفتارهای غیرمنطقی و غیر تعادلی زیادی را از خود نشان داده است.

وی با اشاره به بدعهدی آمریکا در قضیه برجام افزود: متأسفانه این رفتارها، هم منافع مردم آمریکا و هم مردم جهان را به خطر می اندازد؛ اکنون هیچ کشوری دیگر روی حرف‌های آمریکائی‌ها و حتی روی قراردادهای امضا شده روسای جمهور آمریکا حسابی باز نمی کند.

وی خدمات موثر سپاه در کشور و خارج از مرزها را عامل اصلی دشمنی نظام سلطه با این نهاد انقلابی دانست و اضافه کرد: یکی از دلایل این اقدام نابخردانه این است که سپاه کانون اصلی مبارزه با تروریسم در جهان است و  بیشترین مبارزه را با تروریسم چه در داخل ایران و چه در منطقه انجام داده و هیچ نیرویی به اندازه سپاه نمی تواند مدعی بشود که علیه تروریسم داخلی و بین المللی که مظهر آن داعش است، مبارزه کرده است.

وی با اشاره به شکست سیاست های آمریکا در منطقه گفت: آمریکا و شخص ترامپ بیشتر از آن ناراحت هستند سند نابودی داعش را سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران امضاء کرده و این شکست سنگینی به آنها وارد کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی  در همین خصوص بیان داشت: این نشان دهنده اوج حماقت و نادانی ترامپ است که مجبور شد چنین رفتار غیر عقلایی، غیرمنطقی و غیرقانونی که خارج از عرف و قوانین بین المللی هم است، از خودش نشان دهد.

اکرمی پشتیبان اصلی سپاه را مردم ایران دانست و تأکید کرد: این تصمیم احمقانه ترامپ، ملت ایران را متحدتر از گذشته خواهد کرد و نقش سپاه را ممتازتر از قبل در عرصه داخلی و خارجی می کند. ملت ایران پشت سر رهبرمعظم انقلاب پشتیبان اصلی سپاه پاسداران از فرزندان برومند خودشان حمایت خواهند کرد.

وی با اشاره به خدمات سپاه در مقاطع گوناگون انقلاب عنوان کرد: مردم ایران می دانند و این موضوع را لمس کرده اند که هرجایی که ملت ایران مشکلی برایش به وجود آمده اولین نیرو و نهادی که وارد میدان شده، سپاه پاسداران بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی  با اشاره به حضور موثر سپاه در حادثه سیل اخیر در کشور گفت: یک روز دشمنان این سرزمین با حمله نظامی، یک روز ترور و توطئه در داخل، یک روز جنگ اقتصادی پیش می آید، یک روز هم سیل و یک روز زلزله و این سپاه است که با تمام توان وارد میدان می شود.

وی با اشاره به صدور تفکر مقاومت به کشورهای منطقه بیان کرد: چنین نیرویی به این عظمت و ایثارگری را کدام کشور دارد؟ دشمنان می ترسند که این فرهنگ و جذابیت به سایر کشورهای منطقه نفوذ پیدا کند. لذا این حماقت ترامپ برکاتی ویژه برای سپاه پاسداران، جمهوری اسلامی و مردم ایران خواهد داشت و مطمئنا همه ایرانیان فارغ از هر حزب و گروهی با تمام توان از این نهاد حمایت می کنند و روسیاهی آن برای دشمنان این سرزمین باقی خواهد ماند.

 انتهای پیام/ 

ارسال نظرات