جدال و بحث بین غرب گرایان حامی لوایح استعماری و منتقدان ماه ها به طول انجامیده اما کاخ سفید اینبار آب پاکی را روی دست غرب گرایان ریخت تا جایی که بیشتر آنها در خصوص FATF سکوت کرده اند و برخی نیز به اشتباه مجدد خود به دشمن اعتراف کردند.
کد خبر: ۹۱۲۵۴۲۲
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ بالاخره موضوع پذیرش یا رد لوایح مرتبط با گروهFATF تعیین تکلیف شد اما نه در مجمع تشخیص که در کاخ سفید!
 
جدال و بحث بین غرب گرایان حامی لوایح استعماری و منتقدان ماه ها به طول انجامیده اما کاخ سفید اینبار آب پاکی را روی دست غرب گرایان ریخت.
 
بعد از اینکه رئیس جمهور آمریکا مردم ایران را "ملت تروریست" معرفی کرد حالا با اضافه کردن سپاه پاسداران به لیست گروه های تروریستی فرزندان ملت را نیز تروریست خواند و ثابت کرد با هر کس که ضامن امنیت ملی ایران باشد دشمنی دارد.
 
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ در حالی برای اولین بار نیروی نظامی یک کشور در لیست گروه های تروریستی قرار گرفته است که غرب گرایان و در راس آنها دولت و وزارت خارجه منتقدان FATF را متهم به همصدایی با تروریست ها میکردنند و خواسته های اروپا و آمریکا از ایران را در راستای مبارزه با تروریسم نشان میدادند! 
 
روحانی، ظریف، معاونان وزارت خارجه که هر کدام به زبانی ارزان شدن کالا و یا مبادلات تجاری و حتی کار کردن سازو کار مالی و نمادین اروپا برای ایران را به FATF نسبت دادند و با کمک پروپاگاندای رسانه ای خود خواسته های نامشروع گروه اقدام مالی از ایران را حیثیتی و در راستای بهبود وضعیت اقتصادی کشور نشان می دادند اکنون در خصوص FATF سکوت کرده اند.
 
از آنجا که یکی از مهمترین مسائل اصلی در پذیرش خواسته های FATF تعریف تروریسم بود آمریکا با اقدام اخیر خود صحنه را شفاف کرد و نشان داد که مدافعان امنیت ایران را هم تروریسم میداند و در پی ضربه زدن به آن از طریق گروه استعماری FATF هستند. به نظر میرسد این اتفاق عملا باعث خالی شدن دست غرب گرایان و رد شدن قطعی لوایح استعماری شده است. چرا که آنها مدعی بودند که نیروهای مقاومت و در راس آن ایران در تعریف آمریکا از تروریسم قرار ندارد!
 
هر چند آنها تروریستی خواندن سپاه قدس در سال 2007 توسط آمریکا را بیان نمی کردند و حاضر به دیدن دشمنی آنها با مولفه های قدرت ساز ایران نبودند اما رئیس جمهور آمریکا سیاست آمریکا برای ایران را عریان کرد تا شاید کدخدا باوران در اعتماد خود به آمریکا و نهادهای ساخته شده توسط مستکبران تجدید نظر کنند. هر چند هنوز غرب گرایان ایران از اشتباه راهبردی خود در برجام و اعتماد به امریکا درس نگرفتند.
 
یک روزنامه اصلاح طلب نیز به اشتباه غرب گرایان در اعتماد دوباره به غرب و تلاش برای تصویب FATF اعتراف کرد
 
اعتراف روزنامه اصلاح طلب به درست بودن سخنان منتقدان FATF
 
یک روزنامه اصلاح طلب هم در کانال تلگرامی خود ضمن اعتراف به اینکه فاتحه FATF خوانده شده نوشت: مدت‌ها بود که برخی تضاد دیدگاه‌ها بر سر تصویب یا رد لوایح باقی مانده و مربوط به FATF وجود داشت که با این اقدام جدید آمریکا و تروریست خواندن سپاه  باید پایان تلخ این لوایح را اعلام کرد.
 
روزنامه قانون که نتوانست ناراحتی خود از عدم تصویب لوایح استعماری را مخفی کند و آن را «پایان تلخ این لوایح» نامید ادامه داد:«زیرا قبل از این اقدام شائبه‌هایی بر سر مصادیق تشخیص تروریستی بودن یا نبودن گروه‌ها وجود داشت و بیشتر مخالفان معتقد بودند که در صورت تصویب cft طرف‌های غربی می‌توانند با مصادیق مختلف گروه‌ها را تروریستی بخوانند و نگران حماس و حزب‌الله‌ بودند. اما امروز که سپاه را آمریکا تروریستی خواند مشخص است که در ادامه نیز اعتمادی به این کشور وجود ندارد و در صورت تصویب مشکلات فراوانی را ایجاد می‌کند و این مشت نشانه خروارهایی است که در آینده می‌تواند مساله‌ساز شود. آمریکا با این اقدام مهر تاییدی بر ادعاهای مخالفان FATF زد و مانند نابودی برجام، سنگ دیگری در مسیر بهبود وضعیت ایران انداخت که بی‌شک مردم را با مشکلات بیشتری روبه‌رو میکند. »
 
این وضعیت باعث شده تا کارشناسان انتظار داشته باشند مجمع تشخیص در جلسه آتی خود و با اجماع نظر کار لوایح استعماری را یک سره کند و حامیان بزرگ این لوایح که در راس آن روحانی، ظریف و لاریجانی هستند نیز در این خصوص سکوت کنند. 
 
اما سوالی که پس از عناد آشکار آمریکایی ها با فرزندان پاسدار انقلاب به ذهن می رسد این است که آیا تخطئه کنندگان اقدامات سپاه پاسداران که در پرتاب موشک و یا کمک رسانی به مردم سیل‌زده به همصدایی با صدای پر از کینه آمریکا دست زده بودند و در آخرین مورد ناخواسته برای تحریم حافظان منافع ملی و امنیت کشور تلاش کرده اند تا خواسته های آمریکا و صهیونیست در FATF را به تصویب برسانند و با ممانعت انقلابی شورای نگهبان و مجمع تشخیص رو به رو شده اند حاضر به عذرخواهی و توبه خواهند شد؟
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات