خبرهای داغ:
به مناسبت روز پاسدار؛

دیدار خودجوش مردم و مسئولین سمنانی با پاسداران این استان+تصاویر

مردم و مسئولین سمنانی به مناسبت گرامیداشت روز پاسدار و محکومیت حرکت آمریکا با پاسداران سپاه استان سمنان دیدار کردند
کد خبر: ۹۱۲۵۴۵۶
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، قشر‌های مختلف مردمی همراه با طلاب، روحانیون، فرهنگیان و دانش آموزان سمنانی امروز به مناسبت گرامیداشت روز پاسدار به دیدار پاسداران استان سمنان رفتند تا اعلام کنند که همواره حامی و پشتیبان سبزپوشان انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران هستند.
سمنانی‌ها امروز به دیداران برادران پاسدار خود رفتند تا بگویند که اقدام شنیع و ضد حقوق بشر ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر قرار دادن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی را محکوم کرده و این اقدام احمقانه و یاوه‌گویی‌های وی را با همدلی و حمایت قاطع از نهاد انقلابی سپاه پاسخ می‌دهند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در این آئین با اشاره به اینکه امروز مردم ایران قدردان خدمات و زحمات خادمان سبزپوش خود در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند اظهار کرد: حمایت عظیم ملت ایران از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان از جایگاه رفیع این نهاد انقلابی در میان ملت ایران است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا قندهاری با اشاره به اقدام آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی گفت: معاویه‌ها و بنی‌امیه‌های زمان ما نمی‌توانند عزت سپاه را تحمل کنند و بر همین اساس هم این اقدام را انجام داده‌اند.
وی با اشاره به اینکه خود آمریکا بزرگ‌ترین حامی تروریسم در دنیا محسوب می‌شود عنوان کرد: امروز می‌بینیم که آمریکایی که خودش داعش را خلق کرده است؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تروریست خطاب می‌کند و این عجز و ناتوانی این کشور نشان می‌دهد که نابودی آمریکا نزدیک است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه سپاه همواره در خدمت مردم بزرگ ایران بوده است خدمت به آنان را برای خود در عرصه‌های مختلف افتخاری بزرگ می‌داند افزود: تشکر مردم شهر‌های سیل‌زده از بسیجیان و پاسداران حاضر در این مناطق نشان می‌دهد که این اقدامات احمقانه رئیس‌جمهور آمریکا هیچ تأثیری در علاقه مردم به سپاه ندارد.
جانشین فرماندهی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان نیز در این آئین با تأکید بر اینکه همه برنامه‌های سپاه در واژه خدمت به مردم و انقلاب اسلامی و دفاع از ولایت و ادامه راه شهدا خلاصه می‌شود عنوان کرد: اقدام مهم دانش آموزان سمنانی در تشکیل کمپین #من_یک_سپاهی‌ام نشان می‌دهد که نقشه‌های شوم دشمنان علیه ارزش‌های ملت ایران اثری معکوس دارد.
سرهنگ پاسدار منصور شوقانی اضافه کرد: فعالیت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روزبه‌روز در راستای اهداف عالی انقلاب اسلامی است
وی با اشاره به حضور پاسداران و بسیجیان سراسر کشور در قالب گروه‌های جهادی در راستای کمک به مردم سیل‌زده تصریح کرد: مردم‌یاری و کمک به مردم سیل‌زده از سوی سپاه تا پایان همه دغدغه‌های آنان ادامه خواهد داشت
ارسال نظرات
پر بیننده ها