خبرهای داغ:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم
معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم گفت: تاکنون بیش از ۴۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین به منظور انجام امور مربوط به خدمت رسانی و امداد رسانی به سیل زدگان، از استان قم به لرستان اعزام شده است.
کد خبر: ۹۱۲۵۴۶۵
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۴:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، «مهرداد غضنفری» در جلسه هماهنگی کمک رسانی به سیل زدگان شهر پلدختر که با حضور آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار کرد: خوشبیختان هماهنگی بین سپاه استان و سایر دستگاه‌های اجرایی، تیم‌های عملیاتی، گروه‌های جهادی، امدادگری و حمایتی و ستاد‌های مردمی، مدیریت جهادی مطلوبی را به نمایش گذارده است.
وی با بیان اینکه تاکنون ۴۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین به لرستان اعزام کرده ایم، افزود: در حال حاضر فرودگاه خرم آباد در اختیار نیرو‌های اعزامی قم است و بالگرد‌ها مرتبا در حال پرواز هستند و تیم‌های عملیاتی نیز در زمینه راه سازی و گشودن راه‌های ارتباطی فعالند.
غضنفری ادامه داد: اعضای قرارگاه مردمی قم در پلدختر انصافا هم دارای طرح و برنامه هستند و هم حضوری جدی و شبانه روزی دارند که مزید امتنان و تقدیر است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم تصریح کرد: استان قم کانون توجهات دینی است و مردم منطقه این نوع نگاه را به قم دارند و علاوه بر آن، احساس تکلیف قانونی نیز موجب هماهنگی و برنامه ریزی‌های موثر، دقیق و اثربخش در این زمینه شده است.
وی با بیان اینکه قم اولین استانی است که نیروی مستقر از سوی استانداری در منطقه سیل زده معرفی کرده خاطرنشان کرد: قم بابرنامه‌ترین استانی که در لرستان عمل می‌کند و ضرورت دارد نیاز‌ها سازماندهی شود و اقدامات موفقیت آمیز استان قم مراتب تقدیر استاندار لرستان و آیت الله میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد را در پی داشته است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها