خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) با اشاره به اعلام آمادگی 1500 نفر از پرسنل سپاه استان برای خدمت رسانی به مناطق سیل زده لرستان گفت: حضور خادمان حرم با لباس خادمی و روحانیون و سپاه و سایر قشر‌ها در بین سیل زدگان نشانه عزت نظام اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۲۵۴۶۶
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۵:۵۴

اعلام آمادگی 1500 نفر از پرسنل سپاه قم برای حضور در مناطق سیل زده لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، «احمد بیطرفان» در جلسه هماهنگی کمک رسانی به سیل زدگان شهر پلدختر که با حضور آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس تقسیم بندی صورت گرفته از سوی سپاه، استان قم معین شهر‌های چگنی و پلدختر در استان لرستان است.
وی افزود: در حال حاضر در حال جمع آوری امکانات هستیم و هماهنگی کامل در ستاد مردمی شکل گرفته و بر اساس آن هر نیازی که در منطقه وجود دارد، برطرف می‌شود.
جانشین فرمانده سپاه استان قم خاطرنشان کرد: برای ما در بحث کمک رسانی به سیل زدگان، استان خوزستان، مازندران، لرستان، گلستان و خراسان شمالی تفاوتی ندارد و به محض اعلام معین بودن قم برای لرستان، کمک‌ها با در نظر گرفتن اولویت به این سمت هدایت شد با این حال، هر منطقه‌ای از استان‌های یادشده اعلام نیاز کنند، در کمک رسانی اقدام خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: علاوه بر حضور نیرو‌های جهادی و مردمی، ۱۵۰۰ نفر از پرسنل سپاه استان نیز برای پشتیبانی و ارائه خدمات به سیل زدگان اعلام آمادگی کرده اند و ما در موضوع ترابری و انتقال نیرو‌ها با اتوبوس از قم به لرستان، کاملا مهیا و در خدمت هستیم و در این زمینه هیچ مشکلی نداریم.
بیطرفان ادامه داد: حضور مسئولان در قرارگاه مردمی خدمت رسانی موجب دلگرمی و هم افزایی بیشتر خواهد بود و همچنین حضور روحانیون و پاسداران و نیز خادمان حرم حضرت معصومه (س) با لباس خادمی در بین مردم منطقه، همه تبلور عزت نظام اسلامی است.
وی تاکید کرد: پس از برطرف شدن خطر سیل و مشکل آبگرفتگی معابر و منازل، طی روز‌های آینده مسئله انتقال ماشین آلات و تامین آب و برق و گاز و سیمان و سایر مصالح ساختمانی و ضرورت حضور گروه‌های جهادی مطرح است.
جانشین فرماندهی سپاه استان قم افزود: در زمینه بازسازی، اگر سپاه و استانداری قم به طور متمرکز در یکجا مستقر شده و اقدام به ساخت و ساز کنند، با توجه به همدلی و هماهنگی صورت گرفت، اثرگذاری در منطقه نیز بیشتر خواهد بود.
ارسال نظرات